728 x 90

ارتش آزادیبخش ملی ایران - شماره ۲۶ - اعلام ورشکستگی رژیم

مسعود رجوی - ارتش آزادیبخش ملی ایران -  شماره ۲۶
مسعود رجوی - ارتش آزادیبخش ملی ایران - شماره ۲۶

ارتش آزادیبخش ملی ایران

اعلام ورشکستگی رژیم

سرانجام رئیس‌جمهور شیاد ارتجاع که هنرش سرخ کردن صورت با سیلی و افتتاح کردن پروژه‌های پوشالی است، زیر فشارهای کمرشکن به عدد و رقمی اعتراف کرد که نباید می‌کرد. این یک اشتباه و خودزنی سیاسی و اقتصادی است.

او بی «تدبیر و امید» ورشکستگی و بن‌بست رژیم را اعلام کرد و گفت در شرایط فشار فوق‌العاده تحریم، درآمد رژیم در این سال‌ها ۵۰میلیارد دلار یعنی ۸۷۰هزار میلیارد تومان کم شده و این دو برابر بودجه پارسال و ۳۰۰هزار میلیارد تومان بیشتر از کل بودجهٔ امسال رژیم است.

روحانی به صراحت گفت: «هر دولتی اگر در دنیا بود در این شرایط به زانو در می‌آمد» اما «رهبری معظم همکاری کردند و کمک کردند و حمایت کردند» و «شرایط زندگی شرایط قابل‌تحمل» شده است!

منظورش این است که رژیم به جای کوتاه‌آمدن از سرکوب و تروریسم و جنگ‌افروزی و پروژه‌های اتمی، زانو بر گردن و گردهٔ مردم ایران گذاشته و می‌خواهد با گران کردن بنزین و برق و نان، و با میدان دادن به کرونا راه نفس آنها را ببندد.

اما آتش قیام از زیر خاکسترهای نظام شعله خواهد کشید. سرانجام ارتش گرسنگان و آزادی‌ستان است که رژیم ایران‌ستیز و ضدبشر را به زانو در می‌آورد.

مسعود رجوی

۲۲ خرداد۹۹

بیشتر بدانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bce42974-976a-4752-8955-2f80644a066e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات