728 x 90

مسعود رجوی - پیام شماره ۱۴- تحریم ظریف تیر خلاص به برجام - ترکیدن بادکنک دولت اعتدالی

مسعود رجوی - پیام شماره ۱۴- تحریم ظریف تیر خلاص به برجام - ترکیدن بادکنک دولت اعتدالی
مسعود رجوی - پیام شماره ۱۴- تحریم ظریف تیر خلاص به برجام - ترکیدن بادکنک دولت اعتدالی

-

تحریم ظریف تیر خلاص به برجام

ترکیدن بادکنک دولت اعتدالی

 

طناب تحریم بر گردن ظریف پیچیده شد. همزاد قاسم سلیمانی، کارچاق‌کن و پاچالدار بین‌المللی ولایت در مقام وزیر خارجه دولت اعتدالی که به امید استحالهٔ رژیم توسط دولت سابق آمریکا باد شده بود، هم‌چون بادکنک ترکید. این بمثابهٔ تیر خلاص به برجام و دولت اعتدالی آخوند روحانی است.

فرمود به دوستان همزاد

تا بر پی او روند چون باد

 

×××××

 

اکنون وزیر خزانه‌داری آمریکا می‌گوید: «جواد ظریف، وزارت‌خارجه‌یی را نظارت می‌کند که با یکی از بدنام‌ترین نهادهای دولتی یعنی نیروی قدس سپاه پاسداران هماهنگ کار می‌کند که مقاماتش پیشاپیش به‌خاطر تروریزم و حقوق‌بشر، نامگذاری شده‌اند».

 

وزیر خارجه آمریکا هم می‌گوید: «وزارت‌خارجه ایران صرفاً یک بازوی دیپلماتیک جمهوری اسلامی نیست بلکه همچنین ابزار پیشبرد بسیاری از سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده ولی‌فقیه می‌باشد. وزیر خارجه ظریف و وزارت‌خارجه‌ای که او اداره می‌کند دستوراتشان را از ولی‌فقیه و دفتر او می‌گیرند.وزیر خارجه ظریف کارچاق‌کن کلیدی سیاست‌های خامنه‌ای در کل منطقه و سراسر جهان است...».

وزارت‌خارجه آمریکا او را «ماله‌کش اعظم» خامنه‌ای می‌نامد.

 

مایک پمپئو خاطرنشان می‌کند: «ظریف دقیقاً همانند بقیه مافیای خامنه‌ای شریک جرم در رفتار یاغی‌گرانهٔ این رژیم است».

جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا نیز به درستی ظریف را «یک کلاهبردار و حقه‌باز بی‌سر و پا و بلندگوی رژیمی نامشروع» توصیف می‌کند.

 

×××××

 

از طرف دیگر تاراج منابع نفتی ایران توسط رژیم ولایت‌فقیه که قبل از تحریم حدود ۲.۵میلیون بشکه در روز بود، اکنون به ۱۰۰هزار بشکه تنزل یافته و جیغ رژیم را در آورده است.

خامنه‌ای تا اردیبهشت امسال می‌گفت تلاش برای تحریم نفتی رژیم به جایی نمی‌رسد و رژیم قادر است مقداری را که نیاز دارد، قاچاق کند. او با اطمینان از این‌که آمریکا سر جنگ و رویارویی نظامی ندارد، شاخ و شانه هم می‌کشید و می‌گفت دشمنی آنها بی‌جواب نخواهد ماند. در عین‌حال از وابستگی هر چه کمتر به فروش نفت قدردانی هم می‌کرد!

شش روز بعد از خامنه‌ای، روحانی هم با وارونه‌خوانی آیه‌ای از قرآن، مدعی بود که هنوز شش درب دیگر برای صدور نفت وجود دارد.

به نظر می‌رسد یکی از این درها در جبل‌الطارق از طریق دور زدن قاره آفریقا، اکنون بسته شده و برخلاف حرف روحانی، حریف چندان هم بی‌خبر نیست!

 

×××××

 

واقعیت این است که دیپلماسی گریز از سرنگونی در رژیم آخوندی، به آکروباسی دریایی به‌معنی بندبازیهای آبکی در خلیج‌فارس و دریای عمان راه برده است. خامنه‌ای به این دل بسته است که با بمب‌گذاری و توقیف کشتی‌ها فشار آمریکا کم و یا متوقف خواهد شد والا باخت رژیم قطعی است.

از حق نگذریم خامنه‌ای در این شرایط یعنی تعادل‌قوای بسیار نابرابر، به‌خوبی دریافته است که مذاکره برای رژیمش سم مضاعف است.

از طرف دیگر رژیم اطمینان دارد که آمریکا سر جنگ ندارد و خلیفه ارتجاع پیوسته از این بابت به وارفتگان ولایت اطمینان خاطر می‌دهد.

خامنه‌ای می‌گفت: « این‌که برخی در روزنامه یا فضای مجازی مسأله جنگ را مطرح می‌کنند، حرف بیخود و غلطی است. بنا نیست جنگی انجام بگیرد و انجام هم نخواهد گرفت، چرا که ما ابتدا به ساکن هیچگاه دنبال جنگ نیستیم و آنها هم می‌دانند که جنگ به صرفه‌شان نیست» (۲۴اردیبهشت۹۸).

 

رژیم از این‌رو با تمام قوا می‌کوشد خود را از این ستون به آن ستون، هر طور شده تا انتخابات آمریکا بکشاند. از تزریق مصنوعی دلار به بازار تا تزریق افزودهٔ بسیجی و پاسدار برای مهار اوضاع به هر شهر و دیار. رئیسی و رازینی و پورمحمدی و سایر دژخیمان به همین منظور به صحنه آمده‌اند تا به گفتهٔ خودشان با مجاهدین تصفیه حساب کنند.

 

ظریف، کف بر دهان، در خصومت جنون‌آمیز با مجاهدین، هیچ چیز از رئیسی و پورمحمدی کم ندارد. گوش کنید: «در ۱۹۸۸ آمریکا مجاهدین خلق را در لیست تروریستی قرار داد و در ۲۰۱۲ آنها مجاهدین خلق را از لیست خارج کردند. این یک بازی است این بازی لازم است متوقف شود. یک تروریست یک تروریست است، یک تروریست است. تروریستها تغییر نمی‌کنند. رودی جولیانی روز گذشته برای مجاهدین خلق سخنرانی کرد. جان بولتون برای مجاهدین خلق سخنرانی کرده است» (کنفرانس مونیخ-۲۸بهمن ۹۷).

 

×××××

 

اکنون سؤال این است که آیا رژیم ولایت‌فقیه می‌تواند وضعیت انفجاری جامعه و قیامهای در تقدیر را تا سرفصل انتخابات آمریکا که رژیم به آن چشم دوخته، مهار کند یا خیر؟ آیا می‌تواند با زدن و بستن و تصفیه حساب با مجاهدین، جلو قیام را بگیرد یا خیر؟

جواب بسیار روشن است: هرگز نمی‌تواند و نباید اجازه داد. این حرف خلق قهرمان، کانون‌های شورشی و ارتش آزادیست. وای اگر از پس امروز بود فردایی.

 

رود خروشان خون شهیدان در پرتو مهر تابان مقاومت و آزادی ایران ضامن پیروزی محتوم خلق ماست.

 

مسعود رجوی

۱۰مرداد ۱۳۹۸

 

 

***

 

کلیپ تصویری پیام شماره ۱۴- مسعود رجوی

 

 

سایر پیامهای مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران:

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/18854e96-e64d-4308-bdd7-2125b5d9766f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات