728 x 90

سخنرانی خانم مریم رجوی در کنفرانس مقاومت و قیام مردم ایران برای جمهوری دموکراتیک:

خانم مریم رجوی در کنفرانس مقاومت و قیام مردم ایران برای جمهوری دموکراتیک: رژیم تلاش مردم ما برای نیل به آزادی را متوقف نخواهد کرد

سخنرانی خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
سخنرانی خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

روز پنجشنبه ۱۶شهریور ۱۴۰۲، کنفرانسی با عنوان مقاومت و قیام مردم ایران برای جمهوری دموکراتیک با شرکت رندی وبر، نماینده کنگره آمریکا، سناتور هورکان از سنای ایرلند و جیم هیگینز رئیس پیشین هیأت نمایندگی ایرلند در پارلمان اروپا برگزار شد.

در شروع این جلسه، مریم رجوی ضمن خوش‌آمد گویی به شخصیت‌های شرکت‌کننده در این برنامه گفت:
مقاومت ایران و سازمان مجاهدین تجربه بیش از نیم قرن مبارزه برای آزادی در برابر دو دیکتاتوری، شاه و رژیم آخوندی را دارند.
امروز چشم‌انداز سرنگونی رژیم و استقرار یک جمهوری آزاد و دموکراتیک در ایران بیش از هر زمان دیگری روشن است.
به ۲۵شهریور روز شروع قیام سراسری در ایران نزدیک می‌شویم. قیامی که در آن، جهان شاهد خواست قاطع مردم ایران برای سرنگونی این رژیم وحشی و استقرار یک جمهوری آزاد و دموکراتیک بود، که در آن قدرت در نهایت در اختیار مردم ایران است.
به‌رغم سرکوب گسترده و وحشیانه رژیم برای خاموش کردن هر گونه مخالفتی، عزم مردم ایران برای تغییر رژیم، شکست‌ناپذیر است. آنها بیش از ۳۰هزار نفر را دستگیر کردند و بیش از ۷۵۰معترض، عمدتاً از مردان و زنان جوان را در خیابان‌ها به‌شهادت رساندند.

 

-سخنرانی خانم مریم رجوی در کنفرانس مقاومت و قیام مردم ایران برای جمهوری دموکراتیک

در هفته‌های اخیر، رژیم موج جدیدی از سرکوب و دستگیریهای جمعی به‌راه انداخته است. همین هفته گذشته، جواد روحی، از دستگیر شدگان قیام که در چند ماه اخیر تحت شکنجه شدید در زندان بود، در شرایطی مشکوک جان باخت. کشتن معترضان قیام زیر شکنجه در زندان یا پس از آزادی آنها یک روش رژیم شده است.
رژیم به‌خاطر وحشت از قیام و چشم‌انداز سرنگونی به این کشتارها مبادرت می‌کند. به‌رغم این سرکوب وحشیانه، رژیم قادر به از بین بردن زمینه‌های قیام نخواهد بود. چرا که آنچه جرقه قیام سراسری را برانگیخت هم‌چنان پابرجاست. بحرانهای اقتصادی و اجتماعی، همراه با فقر فلج‌کننده، هم‌چنان رو به وخامت است. رژیم برای یک جامعه انفجاری که به شدت در جستجوی آزادی است، هیچ راه‌حلی ندارد. رژیم در برابر مقاومت و ایستادگی مردم و مقاومت ایران، تلاش می‌کند با تشدید سرکوب سرنگونی‌اش را به‌تعویق بیندازد.
شبکه‌های مقاومت در داخل ایران با پیوستن تعداد فزاینده‌یی از دختران و پسران جوان به صفوف مجاهدین خلق و کانون‌های شورشی، هم‌چنان در حال گسترش است.
رژیم تلاش می‌کرد دروغ بزرگ خود را مبنی بر این‌که این رژیم هیچ آلترناتیو معتبری ندارد و اپوزیسیون دموکراتیک هیچ حمایتی در داخل کشور ندارد، به دنیا بقبولاند. اما حضور و فعالیت کانون‌های شورشی و شبکه مقاومت به حدی رسید که رژیم مجبور به تغییر موضع در این باره شد.
امروز مقامات رژیم آشکارا به نقش تعیین‌کننده کانون‌های شورشی مجاهدین خلق در قیام اذعان می‌کنند. آنها نگرانی عمیق خود را در مورد افزایش جذب جوانان به هدف ما ابراز می‌کنند.
قالیباف رئیس مجلس رژیم در۲۲‌تیر ۱۴۰۲ در جمع‌بندی قیام ۱۴۰۱گفت: «بیشترین نقش را در اجرا و ساماندهی این حوادث مجاهدین برعهده داشتند».
در هفته‌های اخیر، رسانه‌های تحت کنترل دولت مقالات متعدد، گزارشهای تلویزیونی و رادیویی، و هم‌چنین اظهارات مقامات رسمی رژیم را منتشر کرده‌اند که همه با هدف مقابله با حمایت فزاینده از مجاهدین خلق در داخل ایران است.
علاوه بر این، رژیم به‌طور فزاینده‌یی از به‌رسمیت شناخته‌شدن بین‌المللی شورای ملی مقاومت توسط پارلمانهای کشورهای غربی به‌عنوان یک جایگزین دموکراتیک و قابل دوام برای رژیم فعلی نگران است.

 

-سخنرانی خانم مریم رجوی در کنفرانس مقاومت و قیام مردم ایران برای جمهوری دموکراتیک

بنابراین، به‌شدت بسیج شیطان‌سازی خود را علیه شورای ملی مقاومت و مجاهدین خلق تشدید کرده و هم‌چنین با استفاده از تروریسم، گروگان‌گیری و سایر ابزارهای مرعوب کننده، تلاش می‌کند کشورهای دیگر را مجبور به محدود کردن فعالیت‌های مشروع اپوزیسیون ایران کند. تمرکز رژیم علیه اعضای مجاهدین در اشرف۳ حاکی از هراس آخوندها از نقش الهام‌بخش آن‌هاست. اما بگذارید تأکید کنم که هیچ چیزی نمی‌تواند مجاهدین و اشرفی‌ها را از ادامه راهشان برای محقق کردن یک ایران آزاد بازدارد.

برای سالیان سیاست مماشات به بقای رژیم کمک کرد. یک سیاست جدید باید خیلی زوتر اتخاذ می‌شد. تلاش مردم ایران برای آزادی و دموکراسی تا سرنگونی این رژیم وحشی ادامه خواهد یافت. جنایات رژیم تلاش مردم ما را برای نیل به آزادی متوقف نخواهد کرد، بلکه مردم و مقاومت ایران را مصمم‌تر می‌کند که بهای یک ایران آزاد و دموکراتیک و متکی به رأی مردم را بپردازند. حمایت مستمر شما در این دوران سخت ارزشمند است.

 

برگرفته از سایت مریم رجوی 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/167c977a-dfa5-499b-bd20-ceec8d752bcc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات