728 x 90

رئیس جمهور برگزیده مقاومت به گردهمایی اعتراضی ایرانیان علیه احمدی نژاد در مقر ملل متحد، درود فرستاد

رئیس جمهور برگزیده مقاومت
رئیس جمهور برگزیده مقاومت

ایرانیان آزاده وحامیان مقاومت ایران با برپایی تظاهرات پرشوری در مقابل مقر ملل متحد در نیویورک علیه حضور پاسدار جنایتکار احمدی نژاد دست به اعتراض زدند و خواستار اخراج این جنایتکار ضدبشر از مقر ملل متحد و طرد دیکتاتوری آخوندی از مجامع جهانی شدند. ایرانیان آزاده اعلام کردند: ما امروز گرد آمده ایم تا با صدای رسا، فریاد در گلو خفه شده مردم ایران را به گوش جهانیان برسانیم و به آنان بگوییم که پاسدار هزار تیر، احمدی نژاد، هیچکس جز آخوندهای دین فروش و قاتلین مردم ایران را نمایندگی نمیکند. احمدی نژاد نه تنها نباید به سازمان ملل پذیرفته نمیشد بلکه احمدی نژاد و تمامی سران این رژیم بواسطه اعدام 120 هزار تن از بهترین فرزندن ایران زمین و اعضا و حامیان سازمان پر افتخار مجاهدین خلق، از جمله قتل عام 30 هزار زندانی سیاسی در تابستان 1367، می بایست بعنوان جنایتکاران علیه بشریت در دادگاه های بین المللی محاکمه شوند
ایرانیان آزاده در تظاهرت نیویوک تأکید کردند:
ما در حالی اینجا گرد هم آمده ایم که فریاد آزادی، مرگ بر دیکتاتور و آزادی آزادی حق مسلم ما است در تمامی شهرهای ایران طنین افکن شده است بنحویکه در یکسال گذشته ما شاهد بیش از 5000 هزار تظاهرات ضد حکومتی بوده ایم و رژیم آخوندی هیچگاه با چنین انزوا و نفرت اجتماعی روبرو نبوده است.
احمدی نژاد در حالی به سازمان ملل آمده است که رژیم ملایان علی رغم تمامی اقدامات سرکوبگرانه و اختصاص دادن بخش اعظم ثروت ملت ایران به سرکوبی، تلاش برای دست یابی به سلاح اتمی، صدور بنیادگرایی و تروریسم با بحران های بی سابقه درونی روبرو است که بیانگر مرحله اضمحلال و فروپاشی رژیم آخوندی است.
ما اینجا گرد آمده ایم که حمایت خود را از شیرزنان و کوهمردان اشرف، شهر شرف و افتخار مردم ایران اعلام کنیم.


رئیس جمهور برگزیده مقاومت طی پیامی به , به گردهم‌آیی اعتراضی ایرانیان علیه پذیرش رئیس جمهور فاشیسم ولایت فقیه در آمریکا و مقر ملل متحد, درود فرستاد وافزود : از همین جا به هموطنان شجاعی سلام میکنم که روزهای متمادی در نیویورک برای دفاع از رزم آوران آزادی در شهر اشرف تحصن کرده اند.آفرین به غیرت و حمیت همه شما
خانم رجوی تأکید کرد: احمدی نژاد,کسی که در ارتکاب جنایت علیه بشر سرآمد همگنان خود محسوب می‌شود، سربازجوی رسواشده اوین که صدها زندانی سیاسی را شخصاً شکنجه کرده ، کسی که به خاطر کثرت تیرخلاص زدن به زندانیان مجاهد و مبارز، در مطبوعات جهان به مرد هزار تیر ملقب شده، انکار کننده هولوکاست و کسی که دستش به خون جوانان و نوجوانان اعدام شده در هفته‌های اخیر آغشته است؛ چنین کسی در مقر ملل متحد چه می‌کند؟و راستی چه فضیحتی از این بالاتر که سیاست مماشات برای قاتلان مردم ایران برای چنین آدمکش حقیری راه باز می‌کند؟
رئیس جمهور برگزیده مقاومت تأکید کرد : تنها راه خاتمه دادن به بلایی که امروز تمام منطقه را به آتش کشیده و فردا شعله‌های آن به سایر نقاط جهان سرایت می‌کند، تغییر دمکراتیک به دست مردم و مقاومت ایران است.اگر در غرب اراده‌یی برای مقابله با فاشیسم مذهبی و خطر اتمی آن وجود داشته باشد، باید خود را با اراده مردم ایران برای تغییر منطبق کند,آخوندهای حاکم فرجامی جز شکست و انقراض ندارند و مماشات گران نمی‌توانند این حکومت پوسیده را بیش از این بر مردم ایران تحمیل کنند.


در تظاهرات ایرانیان آزاده درنیویورک, شرکت کنندگان که از سراسر آمریکا به نیویورک آمده بودند, ضمن افشای جنایات وحشیانه رژیم آخوندی, با شعارهای کوبنده خواستار اخراج احمدی نژاد از مقرملل متحدو از آمریکا شدند. دراین تظاهرات خانواده ها وبستگان مجاهدان مستقر دراشرف نیزشرکت داشتند و طی سخنانی, خواهان مقابله با توطئه های رژیم جنایتکار آخوندی علیه مجاهدان اشرف شدند و بر ادامه حفاظت قرارگاه اشرف توسط آمریکا ونیروی چند ملیتی براساس کنوانسیون چهارم ژنو تأکید کردند. نمایندگان جوامع ایرانیان مقیم آمریکا از ایالات مختلف نیز دربیانیه های خود حضور جنایتکار ضدبشر, پاسدار احمدی نژاد را در نیویورک و درمقر ملل متحد محکوم کردند و با تأکید برنفرت ملت ایران از رژیم آخوندی و رئیس جمهور جنایتکارش خواستار اخراج بلادرنگ احمدی نژاد از آمریکا شدند.


درجریان تظاهرات ایرانیان آزاده درنیویورک دکتراحمد رجوی عضو شورای ملی مقاومت ایران و علیرضا جعفر زاده و هم چنین شخصیتهای سیاسی و مذهبی و مدافعان حقوق بشر سخنرانی کردند.
دکتر احمد رجوی گفت: در دنیای متمدن نباید جایی برای احمدی نژاد این پاسدار تباهی و جهل و جنایت و دجالگری باشد. جای شرمساری است که چنین جنایتکاری در کرسی سازمان ملل قرار گیرد . کرسی ایران در سازمان ملل متعلق به مقاومت مردم ایران و رئیس جمهور برگزیده این مقاومت است. رژیم در عراق دنبال خواب های پنبه دانه یعنی فروپاشی و قتل عام قهرمانان شهر اشرف است. حفاظت اشرف توسط نیروهای چند ملیتی اولین سد در مقابل پیشروی رژیم در عراق است


علیرضا جعفرزاده درسخنان خود احمدی نژاد را یکی ازجنایتکارترین سرکردگان رژیم آخوندی دانست و گفت: ما حق داریم که بخاطر قانون به خواهیم این فرد به خانه ملل راه نیابد.. امروز اشرف سمبل مقاومت و جدی ترین مانع در مقابل گسترش بنیادگرایی رژیم در منطقه است. قطعا احمدی نژاد به رویاهایش دست نه خواهد یافت. خمینی یک روز می گفت مقاومت نابود شد حالا سه دهه بعد ما می بینیم که مقاومت ادامه دارد.
فرانسیس مک کوید وکیل از شهر نیویورک گفت: ما نیویورکی هستیم و احمدی نژاد باید از اینجا گورش را گم کند. ما مردم بزرگی هستیم ، آمریکا مردم و پیشتازانی را دارد که در مقابل مماشات می ایستند.
دکتر هاوارد ویلیام ، اسقف بروکلین در نیویورک گفت:زمان تغییر فرا رسیده است. در پایان ژوئن من در گردهمایی پاریس بودم که در آن خانم رجوی برای 70 هزار نفر که می گفتند ما حقوق بشر و آزادی میخواهیم, سخنرانی کرد. در اشرف حدود 4 هزار نفر هستند که خواهان زندگی درصلح در کشورشان هستند و تحت حفاظت نیروهای چند ملیتی می باشند. ما نباید اجازه انتقال حفاظت آنها را بدهیم ما میخواهیم مردم ایران بدانند که مردم اینجا در نیویورک و همه جهان همراه آنها هستند.


نمایندگان کنگره آمریکا باب فیلنر ازحزب دموکرات و تام تانکردو ازحزب جمهوریخواه ازسوی گروه پارلمانی حقوق بشر درکنگره آمریکا در پیام خود از دبیرکل ملل متحد خواستند که بر حقوق مجاهدان اشرف نظارت کنند . نمایندگان کنگره از هر دو حزب انتقال حفاظت از اشرف به دولت عراق را مغایر با تعهدات آمریکا دانستند وبرلزوم تداوم حفاظت اشرف توسط نیروی چند ملیتی و آمریکا تأکید کردند.


ادتانز نماینده کنگره آمریکا درپیام خود گفت: ما از تغییر دمکراتیک در ایران دفاع می کنیم و بنظر ما سازمان مجاهدین میتواند این کار را محقق کند. ساکنان اشرف بطور جدی سد در مقابل پیشروی ایران هستند. دولت آمریکا باید طبق قوانین بین المللی کار کند و با نیروهای چند ملیتی حفاظت نیروهای اشرف را تامین کند.
کشیش لوید لند از نیویورک درسخنان خود گفت:احمدی نژاد میخواهد بمب اتمی بیاورد درحالیکه مجاهدین او را افشا می کنند . احمدی نژاد یک تهدید اتمی است.


پرفسوردانیل زوکر درسخنرانی خود در تظاهرات نیویورک گفت: ما امروز اینجا هستیم که به جهان بگویم احمدی نژاد موجب مرگ هزاران نفر شده است و جنایتکار است. اخیر29نفر درزندان اوین به دار آویخته شدند. این رژیم بچه ها را اعدام می کند.راه حل نه مماشات است نه جنگ بلکه تغییر دمکراتیک توسط مقاومت ایران است.


دیوید کیلگور, شخصیت برجسته مدافع حقوق بشر ازکانادا درسخنان خود گفت:احمدی نژاد نباید توسط سازمان ملل دعوت می شد بلکه باید توسط دادگاه بین المللی جنایت دعوت می شد.
دیوید کیلگر تأکید کرد: دولت آمریکا باید حفاظت اشرف را تامین کند و این قابل تفویض به دولت عراق نیست.
کشیش پیر آندره دو ورت درسخنان خود گفت: ما برای کسانی که حقوقشان به یغما رفته می ایستیم. ما برای شهر اشرف می ایستیم و به سازمان ملل می گوییم که آنها سمبل صلح هستند. همراه شما برای عدالت و صلح خواهیم ایستاد تا روزی که بتوانیم همه به یک ایران دمکراتیک و آزاد برویم.
دکتر دانیل مک کافن وکیل از شهر فیلادلفیا گفت: احمدی نژاد نه تنها مردم ایران, بلکه همه جهان را تهدید می کند. تاریخ تکرار می شود. یک روز هیتلر در پی نابودی یهودیان بود و امروز احمدی نژاد همان خواب ها را می بیند. ما باید احمدی نژاد را متوقف کنیم. ما خواهان تحریم این رژیم هستیم بانک مرکزی تروریسم و سپاه را باید تحریم کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/952bf71b-c97c-41a3-a7d5-df597636c53b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات