728 x 90

پیام تبریک خانم مریم رجوی، به مناسبت میلاد خجسته مسیح علیه‌السلام و آغاز سال نو میلادی، به هموطنان مسیحی

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، طی پیامی میلاد خجسته مسیح علیه‌السلام و آغاز سال نو میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک گفت:
هموطنان مسیحی
مسیحیان حامی مقاومت ایران در سراسر جهان
سالروز میلاد عیسی بن مریم(ع) پیام‌آور بزرگ خدا و آغاز سال 2008 بر شما مبارک و خجسته باد.
سلام بر مسیح که چنان که از نخستین روزهای پس از تولد خود گفت، خدا او را هرجا که هست مبارک گردانیده است. راستی که پیام رحمت و یگانگی‌اش، امروز هم دین‌فروشان و سنگدلان و تاجران خون‌‌ها و جانهای انسان ها را د‌ر هم‌می‌کوبد.
سلام بر او که مشتاقان آزادی و رهایی را فراخواند که صلیبهای خود را بردارند و گفت هرکس که جانش را به خاطر من فدا کند آن را دوباره به دست خواهد آورد
سلام بر او که گفت: پس آنچه می‌خواهید دیگران برای شما بکنند، شما همان را برای آنها بکنید. این است خلاصه تورات و کتب انبیا .
و سلام بر مریم عذرا که به قول قرآن، کلمات پروردگار را تصدیق کرد،خدا او را برگزیده زنان عالم ساخت و بارها در کتاب خود پاکی و رهائیش را ستود.روز میلاد مسیح (ع) را در حالی گرامی می‌داریم که فریاد مردم ایران برای محو ظلم و بی‌عدالتی و به ویژه فریاد جوانان و زنان تشنه آزادی و تغییر رساتر از همیشه به گوش مردم جهان می‌رسد.
در سال 2007 مردم ایران بیش از پنج هزار حرکت اعتراضی علیه حکومت آخوندها برگزار کردند. دو هفته پیش د‌ر قلب تهران، دانشجویان با شعار مرگ بر دیکتاتور به پا خاستند و شعارهای مجاهدان آزادی در شهر اشرف را تکرار کردند که ما زن و مرد وجنگیم، به جنگ تا بجنگیم . از این فریادها، جهان خروش ملت ایران برای سرنگونی فاشیسم مذهبی را شنید.
خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت در ادامه پیام خود بمناسبت میلاد حضرت مسیح گفت:
بدرگاه خدای بزرگ شکر به جا می آوریم که پرتوی از نور پایداری و ایمان عیسی و محمد را به این مقاومت تاباند و خدایی را شکر که این مقاومت چنان که بزرگترین قدرت های دنیا اذعان کردند، طرح شوم فاشیسم مذهبی برای ساختن بمب اتمی را مختل کرد و خدمت بزرگی به صلح جهانی کرد. یعنی نجات جهان بشری از فاجعه قرار گرفتن جنگ افزار هسته‌یی در دست فاشیسم مذهبی. بله این است ثمره کوشش و فداکاری اعضای این مقاومت.
رئیس جمهور برگزیده مقاومت با اشاره به سیاست مماشات در قبال فاشیسم مذهبی گفت:
اگر قدرت های غرب بی اعتنا به مصالح مردم جهان در این سال ها با آخوندهای سفاک این دشمنان بشر همدستی کردند و عالی ترین ارزش ها و دستاوردهای بشری را زیر پا گذاشتند چه باک که شهروندان و منتخبان و شخصیتهای شریف همین کشورها با حمایت از این مقاومت شعله ارزش های جاودان بشری را در جوامع خودشان زنده نگه داشتند. اونها که گمان کرده بودند دنیا یکسره در مماشات و زدوبند و فروکشتن آزادی است خطا کردند پیام عیسی و محمد در قلبها و جانهای بیشماران و در اراده‌های رزم آوران آزادی شعله‌ور است و به پیش می رود.
خانم مریم رجوی در پایان پیام خود بمناسبت میلاد حضرت مسیح گفت:
در روز میلاد عیسی‌بن مریم، برای رهایی و آزادی مردم ایران از او استعانت می‌جوییم.
باشد که نفس مسیحایی او به کشور ما و عراق و دیگر کشورهای خاورمیانه حیات تازه‌یی بخشد و آن را از چنگال عفریت بنیادگرایی و زن ستیزی و تروریسم نجات دهد.
برای به زیر کشیدن دشمن بشر در ایران حاکم است،
و برای آزادی و خوشبختی مردم ایران هم‌میهنان مسیحی و عموم مسیحیان جهان را برای حمایت از مجاهدان آزادی در شهر اشرف به یاری می‌طلبم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec32bb1c-b7cd-4236-ac97-bdb6f5b9db43"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات