728 x 90

الاخباریه: مریم رجوی از جامعه جهانی خواست برای آزادی بازداشت‌شدگان به رژیم آخوندی فشار آورند+ فیلم

گزارش الاخباریه از دیدار خانم مریم رجوی از مجمع پارلمانی شورای اروپا
گزارش الاخباریه از دیدار خانم مریم رجوی از مجمع پارلمانی شورای اروپا
الاخباریه در گزارشی از دیدار خانم مریم رجوی از مجمع پارلمانی شورای اروپا در استراسبورگ گفت: مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران از کشورهای اروپایی خواست تدابیر قوی و اقدامات الزام‌آوری را بکار گیرند که رژیم تروریستی حاکم بر ایران مجبور به آزادی دستگیر ‌شدگان قیام اخیر و آزادی بیان و ضرورت متوقف شدن سرکوب زنان شود. مریم رجوی تأکید کرد که رژیم ایران دهها تن از فعالانی که در اعتراضات اخیر شرکت کرده بودند را به‌قتل رسانده است.
خانم رجوی افزود:‌ بیش از هشت هزار نفر دستگیر شده و در زندانها توسط عناصر سپاه پاسداران شکنجه شده‌اند. مریم رجوی نسبت به کشته شدن وحشیانه دهها تن از زندانیان و این ادعا که دست به خود کشی زده‌اند ابراز نگرانی شدید کرد و از جامعه جهانی خواست تا با فشار بر روی رژیم آخوندی او را مجبور کنند تا بازداشت‌شدگان را فوراً آزاد کند. مریم رجوی هم‌چنین نسبت به سکوت اتحادیه اروپا در مقابل این جنایات انتقاد کرد و گفت این سکوت در تعارض با تعهدات کشورهای اروپایی نسبت به حقوق‌بشر است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb9e2869-5ec1-4036-bfe3-33aa19b8f745"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات