728 x 90

پیام مریم رجوی به ‌تظاهرات ایرانیان در پاریس

مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران
نجات حقوق‌بشر و محیط‌‌‌زیست ایران در گرو تغییر رژیم است

دوستان فرانسوی حامی مقاومت ایران،
ایرانیان عزیز، یاران مقاومت،
به شما و تظاهرات تحسین‌انگیزتان درود می‌فرستم که در برابر نقض وحشیانه حقوق‌بشر و انهدام محیط‌زیست ایران توسط استبداد مذهبی به‌پا خاسته‌اید.
خمینی و همدستان او، حاکمیت خود را با کشتن آزادی‌ها آغاز کردند، حکومت خود را بر خون مجاهدان و مبارزان ایران و قتل‌عام شدگان سال ۶۷بنا کردند و پا به‌پای آن، کشتار و تخریب را در همه عرصه‌ها گسترش دادند. انحطاط آموزش و فرهنگ و هنر و اخلاق جامعه، فروپاشی اقتصاد، تخریب محیط‌زیست و جنگ و تروریسم علیه همسایگان.
این تجربه ۳۸سال گذشته ایران است:‌ ولایت فقیه در تمامیت خود یعنی انهدام‌ و انحطاط فزاینده.
آزادی‌کشی و استبداد، هر مانعی برای قتل و کشتار محیط‌زیست ایران توسط آخوندهای اشغالگر حاکم را از میان برداشته است.
امروز در ایران، کمبود آب و در مناطقی قحطی آن، شرایط و چشم‌انداز هولناکی ایجاد کرده است، یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های ایران یعنی ارومیه در حال احتضار است، از تالاب‌ها تقریباً چیزی نمانده، جنگل‌ها بی‌رحمانه‌ سلاخی شده‌اند، کویر و خشکی به سرعت در حال پیشروی است، هوای کشور در شماری از شهرها غیرقابل تحمل شده است و طرح‌های نظامی و امنیتی و پروژه‌های غارتگرانه سپاه پاسداران پی‌در‌پی باقیمانده ظرفیت‌های فرسوده زیست محیطی را نابود می‌کند.
تا امروز آخوندهای حاکم از تصویب نهایی «تغییرات آب و هوایی پاریس» طفره رفته‌اند. اما اعم از تصویب یا عدم تصویب این توافق، تغییری در ویرانگری فزاینده این رژیم در محیط‌زیست و آب و هوای ایران به‌وجود نخواهد آمد. آنها نه عزم چنین تغییری را دارند نه توانایی و بودجه آن را.

رژیم ولایت فقیه و سپاه پاسداران‌اش برای ادامه حاکمیت خود، به‌سنگسار حقوق‌بشر ایران نیازمندند، برای طرح‌های امنیتی و نظامی از جمله برنامه موشکی و برای اهداف غارتگرانه‌ بی‌وقفه ظرفیت‌های زیست‌ محیطی ایران را ویران می‌کنند و برای مهار بحران و بی‌ثباتی خود در داخل ایران به‌جنگ و کشتار علیه مردم منطقه رو آورده‌اند.
از این رو خواست مبرم مردم ایران برای به‌زیر کشیدن رژیم ولایت فقیه نه فقط برای احیای آزادی، حقوق‌بشر، عدالت و محیط‌زیست ایران است بلکه لازمه صلح و امنیت منطقه و تمام جهان است.
ما از جامعه‌ بین‌المللی می‌خواهیم تجاوزات بی‌وقفه رژیم آخوندی به‌محیط‌زیست ایران را محکوم کند.
از دولتهای غرب می‌خواهیم که رابطه و معامله با این رژیم را به‌توقف شکنجه و اعدام در ایران مشروط سازند. برای توقف برنامه موشکی این رژیم و اخراج سپاه پاسداران و گروه‌های شبه‌نظامی‌اش از کشورهای منطقه، ‌تدابیر لازم‌الاجرا در پیش بگیرند و خواست و اراده مردم ایران برای تغییر رژیم را به‌رسمیت بشناسند.
سلام بر آزادی سلام بر همه شما.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/39396cc5-7b23-44ce-988b-9a6708a50327"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات