728 x 90

دیدار مریم رجوی با منتخبان مردم فرانسه و حامیان فرانسوی مقاومت ایران

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
دوستان عزیز،
منتخبان محترم مردم فرانسه،
روسای محترم انجمن‌ها،

امروز، زمستان و تاریکی پشت سر ما است. ما وارد بهار مقاومت شده‌ایم. فصل شکوفایی و به بار نشستن محصول تلاش‌هایی که کردیم و رنج‌هایی که کشیدیم فرا رسیده است.
ما با دشمنی تضعیف‌شده و در محاصره بن‌بست‌های وحشتناک رو به رو هستیم. وعده‌های جهش اقتصادی که دولت روحانی در فردای توافق هسته‌یی قول داده بود، محقق نشد. مردم از سود توافقات تجاری بهره‌یی نبرده و پول بازگشته، بعد از توافق هسته‌یی به جیب جناح‌های حکومت از جمله سپاه پاسداران رفته است. نتیجه این‌که اکثریت مردم ایران فقیرتر شدند، بیکاری به‌شدت زنان و جوانان را در بر‌گرفته است و خانواده‌های بسیاری همه چیزشان را از دست داده‌اند، در حالی که سردمداران رژیم پول‌های هنگفت می‌دزدند. روزی نیست که یک افتضاح مالی سرش باز نشود و عمق فساد را بر ملا نکند. هر روز تظاهرات و اعتصابات در کشور جریان دارد. ترس رژیم از انفجار قیام گرسنگان، هر روز بیشتر می‌شود.
این ترس به این دلیل بیشتر شده که رژیم به فاز بحرانی نمایش انتخابات ریاست جمهوری که بسیار برایش خطرناک است، نزدیک می‌شود.
 
دیدار مریم رجوی با منتخبان مردم فرانسه و حامیان فرانسوی مقاومت ایران
دیدار مریم رجوی با منتخبان مردم فرانسه و حامیان فرانسوی مقاومت ایران 
 
در این‌جا مردم فرانسه پای صندوق‌های رای می‌روند تا در یک روند دمکراتیک رئیس‌جمهور خود را انتخاب کنند و ما همه آرزو می‌کنیم که انتخابات در کمال آرامش و سلامت برگزار شود. اما انتخابات در ایران یک نمایش مضحک است که نه آزادانه است و نه عادلانه و تنها کسانی می‌توانند کاندیدا شوند که اعتقاد قلبی و التزام عملی به ولی‌فقیه داشته باشند. یک قلم در همین انتخابات ریاست جمهوری که قرار است چند هفته دیگر برگزار شود، از ۱۶۰۰ کاندیدا تنها ۶نفر پذیرفته شدند و بقیه از کاندیداتوری حذف شده‌اند.
کاندیداهای اصلی، یکی رئیس جمهوری فعلی آخوندها یعنی حسن روحانی است که به بیلان فاجعه‌بار اجتماعی و اقتصادی او اشاره کردیم و بیش از ۳۰۰۰ اعدام در کارنامه او که هیچ توهمی در باره میانه‌روی او باقی نمی‌گذارد.
کاندیدای دیگر، آخوندی است به‌نام ابراهیم رئیسی که یک عضو فعال‌ و بی‌رحم کمیسیون مرگ در زمان قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷ بود. خمینی در سال ۶۷ هر وقت می‌خواست در شهری مردم را وحشیانه سرکوب کند، رئیسی را می‌فرستاد تا حکم مرگ را که او مدعی بود حکم خداست، جاری کند.
خامنه‌ای نیز، رئیسی را به بالاترین پست‌های قضایی منصوب کرد و بالاخره به او پست تولیت آستان قدس رضوی، ارگان سیاسی و اقتصادی قدرتمند رژیم را داد. در دوران قیام‌های سال ۸۸، رئیسی خواستار آن شد که هر تظاهرکننده‌یی که حتی یک سنگ در دست داشته به عنوان محارب اعدام شود.
این‌ها همه نشان می‌دهد که رژیم ولی‌فقیه، در چه ورشکستگی سیاسی به‌سر می‌برد و دستش آن قدر خالی است که تنها یک شارلاتان که دستانش به خون آغشته است و یک جلاد در چنته دارد.
همه کاندیداها باید از فیلتر و سانسور شورای نگهبان که وفاداران به رژیم را انتخاب می‌کند، عبور کنند. کسانی که در غرب فکر می‌کنند تفاوتی میان این کاندیداها وجود دارد، اشتباه می‌کنند.
مردم ایران نه عمامه سفید می‌خواهند، نه عمامه سیاه، نه جلاد می‌خواهند، نه شیاد. آن‌ها تنها یک چیز می‌خواهند: سرنگونی رژیم.
یک کمپین گسترده در ایران در حال بالا گرفتن است که شعار آن این است که «نه شیاد نه جلاد رأی من سرنگونی است»، این بیانگر انتخاب واقعی اکثریت مطلق مردم ایران است.
رژیمی که فقط برای مردم ایران مخرب نبوده است، روحانی اخیرا و در فردای استفاده بی‌شرمانه بشار اسد از بمب شیمیایی علیه مردم سوریه، از او حمایت کرد. می‌دانیم که مبالغ هنگفتی از درآمد کشور صرف جنگ در سوریه و عراق و یمن می‌شود.
تاکنون سیاست مماشات غرب به‌طور خاص آمریکا به رژیم ملاها اجازه داده که در این کشورها دخالت کند و در تشدید وخامت اوضاع نقش داشته باشد.
فرانسه گفته بود که اگر بعد از حمله شیمیایی ۲۰۱۳ بشار اسد، ایالات متحده اقدامی می‌کرد، تاریخ سوریه مسیر دیگری را طی می‌کرد. ما امروز می‌دانیم که این تغییر عقیده اوباما دلیلی نداشت جز پیشنهاد رژیم تهران برای یافتن یک توافق برای نجات بشاراسد در مقابل مذاکرات بر سر هسته‌یی. و امروز فرانسه حق دارد که خواستار هشیاری در قبال ماهیت رژیم سوریه و ماهیت حامیان آن از جمله رژیم آخوندی ایران شود.
تغییر رژیم در ایران، نه‌تنها برای پایان بخشیدن به نقض حقوق بشر در ایران ضروری است است. بلکه هم‌چنین یک ضرورت مبرم برای پایان بخشیدن به جنگ و بحران در منطقه و برقراری صلح و آرامش است. اگر این تأخیر چهار ساله برای عکس‌العمل نشان‌دادن به حمله شیمیایی نبود، چگونه پاسداران می‌توانستند عملیات جنگی خود در سوریه را گسترش دهند؟
امروز می‌توان زمان از دست‌رفته را به‌دست آورد، با قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی و مجبور کردن رژیم ملاها به بیرون کشیدن نیروها و شبه‌نظامیانش از سوریه و عراق و یمن.
دورانی بود که می‌بایستی مبارزه می‌کردیم تا مجاهدین را از لیست‌های سیاه خارج کنیم. امروز در فاز تهاجم و بهار مقاومت نوبت ماست که تلاش کنیم تا بازوی مسلح تروریسم و افراطی‌گری رژیم در این لیست‌ها قرار گیرد و دنیا را دعوت کنیم که حقوق مردم ایران برای طرد تمامیت رژیم با همه جناح‌هایش را به‌رسمیت بشناسند و در راه استقرار آزادی و دمکراسی در ایران مانع ایجاد نکنند. این روز نزدیک‌تر از همیشه است. در این کارزار بزرگ، حمایت و دوستی تک تک شما ارزشمند است.
برای هر آنچه کردید از شما تشکر می‌کنم و بار دیگر برای شما سال بسیار خوبی را آرزو می‌کنم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/433b5c61-1e93-4195-9a91-60a46e8d1b6a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات