728 x 90

تسلیت و همدردی مریم رجوی با هموطنان زلزله‌زده در خراسان

تصویر زلزله در خراسان
تصویر زلزله در خراسان
تسلیت و همدردی مریم رجوی با هموطنان زلزله‌زده در خراسان
با نهایت تاثر، به‌عموم هموطنان زلزله‌زده در خراسان به‌ویژه به‌ خانواده‌های قربانیان زلزله امروز تسلیت می‌گویم و برای مجروحان و مصدومان این حادثه تلخ آرزوی بهبودی سریع دارم.

سردمداران رژیم آخوندی که سرمایه‌ها و اموال مردم ایران را یا در ابعاد کلان چپاول می‌کنند و یا در راستای جنگ‌افروزی در منطقه و سرکوب داخلی و یا هزینه‌های نجومی در نمایش مسخره انتخابات به هدر می‌دهند، از اختصاص حداقل امکانات و بودجه ضروری برای رسیدگی به مناطق زلزله خیز و کمک به زلزله‌زدگان خودداری می‌کند و هم‌چنان‌که در فجایع قبلی تجربه شده، نیروهای سرکوبگر از رسیدن کمک‌های مردمی به آسیب‌دیدگان جلوگیری و بخش عمده آنها را ارگانهای حکومتی به‌خصوص پاسداران به سرقت می‌برند.
از جوانان دلیر خراسان می‌خواهم که به‌طور مستقل و به‌ دور از کنترل نهادهای رژیم به‌یاری مصیبت‌زدگان به‌خصوص مردم محروم و بی‌پناه روستاهای مشهد بشتابند و کمک‌رسانی جمعی به‌مردم زلزله‌زده را یک فریضه مبارزاتی و انسانی بدانند.
رئیس اورژانس رژیم گفت: در بازدیدها هوایی مشاهده شد یکی از روستاهای منطقه خسارت داشته است. وی افزود: در بررسیهای هوایی مشاهد شده منطقه کال خش تخریب شده است.
شیشه‌های برخی منازل هم در اثر تکانهای شدید ناشی از زمین‌لرزه شکسته است.
گزارشها از مشهد حاکی است که سقف و دیوار برخی ساختمانها همچنین آسفالت معابر در شهر مشهد ترک برداشته است. در اثر زمین‌لرزه گفته شده اختلال در شبکه مخابرات ایجاد شده و خطوط تلفن قطع شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aaae6c6e-2cbd-42f1-ad8e-5e6a12ed172f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات