728 x 90

کنفرانس در برلین - مریم رجوی: ضرورت اعلام رژیم آخوندها به‌عنوان تهدید مبرم صلح در جهان

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران
خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران

مریم رجوی: ضرورت اعلام رژیم آخوندها به‌عنوان تهدید مبرم صلح در جهان

روز پنجشنبه ۲۳آذر، یک کنفرانس بزرگ در شهر برلین با شرکت شماری از نمایندگان مجلس فدرال آلمان و هم‌چنین برخی شخصیت‌های سیاسی و مدافعان حقوق‌بشر و جمعی از هموطنانمان در آلمان برگزار شد. ریاست این جلسه با آقای کارستن مولر، عضو ارشد کمیسیون حقوقی مجلس آلمان بود. از جمله سخنرانان این کنفرانس، خانم ریتا زوسموت رئیس پیشین مجلس فدرال آلمان، لئو داوتسنبرگ، رئیس کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد، دیانا اشتوکر، عضو کمیسیون بهداشت، عضو علی البدل کمیسیون تحقیقات و دبیر مجلس فدرال، دکتر فرانتس یوزف یونگ، وزیر دفاع پیشین آلمان، نمایندگان ارهارد گروندی، کاتیا آدلر، اینگو بوتکه و کاترین بورن میلر، هم‌چنین مارتین پاتسلت، نماینده سابق و رئیس کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد و کریستین سیمرمن دبیر این کمیته بودند. شماری از اعضای شورای ملی مقاومت و دیگر هموطنان و شاهدان جنایات رژیم نیز در این جلسه سخنانی ایراد کردند.

 

در ابتدای جلسه، خانم مریم رجوی که به‌طور آنلاین در ارتباط با این جلسه بود سخنانی خطاب به شرکت‌کنندگان ایراد کرد که در این‌جا می‌خوانید.

به همه شما درود می‌فرستم. از همبستگی شما با مبارزه مردم ایران برای دستیابی به آزادی و دموکراسی سپاسگزاری می‌کنم.
در ابتدا باید بگویم که روز گذشته در ژنو، کارزار مقاومت ایران پیروز شد. بر اثر تلاش‌های فشرده، افشاگریها و شکایت‌ها، رئیسی مجبور به عقب‌نشینی شد و در نشست مجمع پناهندگان در ژنو شرکت نکرد.

دوستان عزیز!
من امروز برای بیان دو پیام مشخص به دولتهای غرب و به‌خصوص اتحادیه اروپا در این کنفرانس سخن می‌گویم:
نخست این‌که در برابر بحران و جنگ مصیبت‌بار خاورمیانه هیچ راه‌حلی با نادیده گرفتن بانی و سرمنشاء این جنگ یعنی استبداد دینی حاکم بر ایران، به نتیجه قطعی نمی‌رسد.
دوم این‌که چهل سال مماشات با این رژیم، عامل مهم جنگ و بی‌ثباتی در منطقه است. برای اجتناب از تکرار اشتباهات گذشته، ضروری است یک سیاست قاطع در برابر رژیم اتخاذ شود و از نبرد مردم و مقاومت ایران برای پایان دادن به عمر این رژیم حمایت شود.
راه‌حل، مقاومت ایران و جایگزین دموکراتیک است که برای یک ایران آزاد و صلح‌جو و بدون سلاح اتمی مبارزه می‌کند و خواهان یک جمهوری بر اساس جدایی دین از دولت و خودمختاری ملیت‌های ستمزده است.
درطول سال‌ها مبارزه با رژیم زن‌ستیز آخوندی، ما توانستیم به امر برابری زن و مرد جامه عمل بپوشانیم و اکنون ۵۶درصد از اعضای شورای ملی مقاومت ایران از زنان هستند. شورای مرکزی سازمان مجاهدین متشکل از هزار زن، از همه اقشار و طبقات جامعه با بیش از ۴۰سال سابقه مبارزاتی است. آنها منبع امید و الهام‌بخش زنان ایران هستند. این یک دستاورد بزرگ و تضمین برپایی یک جامعه پیشرفته با برابری زن و مرد در آینده ایران است.

چند حقیقت اساسی

توجه شما را به چند حقیقت اساسی جلب می‌کنم:
۱. دیکتاتوری دینی به کمک نیابتی‌هایش توانسته جنگ کنونی در خاورمیانه را شعله‌ور کند. این نتیجه سکوت و بی‌عملی در برابر این رژیم و مماشات با آن است. این سیاست اگر ادامه یابد رژیم می‌تواند فجایع بیشتری به بار بیاورد.
در جریان اشغال عراق، دروازه‌های این کشور به روی نیروی تروریستی قدس باز شد. پس از افشای سایت‌های اتمی رژیم توسط مقاومت ایران در سال ۸۱ به‌جای تحریم‌های شدید، و ممنوع کردن غنی‌سازی اورانیوم، به مذاکره و امتیاز دادن به رژیم رو آوردند.

۲. خامنه‌ای و رئیس‌جمهور جنایتکارش در برابر قیام مردم ایران برای سرنگونی رژیم به‌بن‌بست رسیده‌اند. توسل به جنگ خارجی برای مهار بحران داخلی، ویژگی حاکمیت آخوندهاست. این ویژگی منحصر به‌فرد این رژیم است.
از شروع جنگ خاورمیانه تاکنون ـ ظرف دو ماه ـ ۲۳۰ زندانی در ایران اعدام شده‌اند. با این حال سیاست غرب در قبال این رژیم، هیچ مانعی در برابر نقض وحشیانه و سیستماتیک حقوق‌بشر و در برابر دخالت‌هایش در منطقه ایجاد نکرد. حتی در عمل به رژیم کمک رساندند.
۳. سرویس‌های امنیتی و دوایر سیاسی اروپا به‌ویژه در آلمان بارها تأکید کرده‌اند که هدف اصلی سرویس‌های اطلاعاتی رژیم ایران در اروپا، شورای ملی مقاومت و مجاهدین هستند. مأموران رژیم به جمع‌آوری اطلاعات و دروغپراکنی علیه مقاومت اشتغال دارند.
پلیس آلمان از خودرو دیپلمات تروریست رژیم، اسدالله اسدی دفترچه‌های متعددی پیدا کرد که در یکی از آنها که به دفترچه سبز معروف شده است، ۲۸۹ آدرس قرار با مزدوران رژیم در کشورهای مختلف ثبت شده است که اسدی به بسیاری از آنها پول می‌داد. نیمی از این آدرس‌ها در آلمان هستند. اما متأسفانه این دفترچه‌ها هیچ وقت علنی نشد. اخیراً شبکه نفوذی‌های رژیم در آمریکا و اروپا برملا شد.
۴. دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در برلین، در ۱۳آذر هدف حمله تروریست‌های رژیم قرار گرفت. رژیم با بسیج همه قوایش، مجاهدین را هدف سرکوب قرار داده است.
در همین روزها رژیم در تهران در حال برگزاری نمایش محاکمه غیابی بیش از ۱۰۰ تن از مجاهدین است. این نمایش، بخشی از واکنش‌های رژیم در مقابل گسترش شبکه کانون‌های شورشی و افزایش فعالیت‌ها و عملیات آنها و افزایش اعتبار مقاومت در ایران و در سراسر جهان است. آخوندها اعتراف می‌کنند که از رو‌آوردن جوانان به مجاهدین ترسیده‌اند.

۵. سه کشور فرانسه، انگلستان و آلمان تأیید کرده‌اند که بنا به استانداردهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ذخایر اورانیوم غنی‌شده۶۰ درصدی رژیم، سه برابر میزانی است که برای ساخت یک وسیله انفجاری مورد نیاز است.
در حقیقت، رژیم هیچ‌گاه از تلاش برای رسیدن به بمب اتمی دست نکشیده است. بدون یک سیاست قاطع جهان در خطر غافلگیری در رابطه با پروژه اتمی رژیم است.
۶.  ۲۰۰تن از نمایندگان مجلس فدرال آلمان همراه با نمایندگان مجالس ایالتی از جمله اکثریت مجلس «نیدرزاکسن» و «برمن» در تیرماه امسال، با امضای بیانیه‌یی خواهان پایان دادن به چهار دهه مماشات با رژیم ایران شده و راه‌حلی ارائه کرده‌اند که محوریت آن با مردم و مقاومت ایران است.

منشاء جنگ‌افروزی و تروریسم

در قلب بحران خاورمیانه یک واقعیت بزرگ قرار دارد: منشأ اصلی جنگ‌افروزی و تروریسم در منطقه، در تهران است.
در برابر آن، ما یک راه‌حل پیشنهاد می‌کنیم که شامل این چهار اقدام است:
۱. لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران،
۲. فعال‌کردن مکانیزم ماشه در قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت و اطمینان از اجرای کامل قطعنامه‌های شورا در رابطه با پروژه‌های اتمی رژیم و تحریم‌های همه‌جانبه،
۳. اعلام رژیم به‌عنوان تهدید مبرم صلح و امنیت جهان و قرار دادن آن در ذیل فصل هفت منشور ملل متحد،
۴. به‌رسمیت شناختن مبارزه مردم ایران برای سرنگونی رژیم و نبرد شجاعانه جوانان شورشگر با سپاه پاسداران.

 

برگرفته از سایت مریم رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e13dc66a-5569-44ff-b331-e4cc113c629a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات