728 x 90

پیام خانم مریم رجوی به کنفرانس مقابله با جنگ‌افروزی رژیم ایران در پارلمان انگلستان

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران
خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران

مریم رجوی: رژیم آخوندی جنگ با جامعه جهانی و منطقه را برای حفظ حاکمیت خود می‌خواهد

ابتدا از تلاش‌های ارزنده شما در دفاع از مبارزه مردم ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی سپاسگزاری می‌کنم.
بیانیه مشترک ۵۲۵تن از اعضای مجلسین عوام و اعیان از همه احزاب در حمایت از به‌رسمیت شناختن شورای ملی مقاومت و نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران از یادنرفتنی است. هم‌چنین بیانیه اخیر پارلمانترها از احزاب مختلف بریتانیا برای قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی. این بیانیه می‌گوید: ریشه بسیاری از مشکلات خاورمیانه، سیاست رژیم ایران و سپاه پاسداران است.
هم‌چنین یک قطعنامه در اوایل این ماه که فراخوانی است به یک ایران آزاد و دموکراتیک توسط ده‌ها تن از اعضای مجلس عوام. مایلم از تلاش‌های کمیته پارلمانی بریتانیایی برای آزادی ایران به‌خصوص آقای دیوید جونز و باب بلکمن تشکر کنم. هر یک از نمایندگان با پیوستن به این بیانیه‌ها، به مبارزه شجاعانه با فاشیسم دینی برمی‌خیزند.
اجازه بدهید گرامی بداریم یاد لرد کاتر فقید که پیشتازی شجاع و مدافعی خستگی‌ناپذیر برای حقوق‌بشر در ایران بود. یاد او همواره در خاطر مردم ایران باقی خواهد ماند.

رژیم آخوندی تهدید اصلی منطقه و جهان

هم‌چنان‌که می‌دانید در ۱۸آبان، پروفسور آلخو ویدال کوادراس که به‌مدت ۱۵سال نایب‌رئیس پارلمان اروپا بود، هدف سوء‌قصد تروریستی رژیم قرار گرفت.
آقای ویدال کوادراس بعد از این حمله گفت که او تنها یک دشمن دارد که این کار را می‌کند و آن رژیم ایران است.
این حمله جنایتکارانه نشان داد که چقدر آخوندها و سپاه پاسداران از مواضع او و همکارانش در اروپا و آمریکا احساس خطر می‌کنند.
آقای ویدال کوادراس و همکارانش از جمله اعضای کمیته پارلمانی بریتانیایی برای آزادی ایران، سال‌هاست تأکید می‌کنند که رژیم ایران، تهدید اصلی برای منطقه و جهان است. شجاعت بی‌نظیر آقای ویدال کوادراس در این حادثه که رژیم آخوندها را بسیار ترساند، مایه تحسین بسیاری از مردم در سراسر دنیا شد.

امروز آخوندها درگیر ۳جنگ هستند.
اول: جنگ با جامعه جهانی با فعالیت‌هایی مثل ساختن بمب هسته‌یی یا فرود آوردن پهپادهای مرگبار بر سر مردم اوکراین.
دوم: جنگ با کشورهایی در منطقه؛ از طریق درگیر کردن گروه‌های شبه‌نظامی نیابتی‌اش و برافروختن آتش جنگ در سوریه، یمن، عراق و امروز در اسراییل و غزه.
اما سومین و مهم‌ترین جنگ این رژیم با مردم ایران است. از شروع جنگ خاورمیانه در ۱۵مهر (۷اکتبر) تا به‌حال، آخوندها۱۷۰نفر را در ایران اعدام کرده‌اند. آنها با اعدام می‌خواهند از فوران مجدد قیام جلوگیری کنند.
جنگ با جامعه جهانی و منطقه را هم برای حفظ حاکمیت خود در داخل ایران می‌خواهند. خامنه‌ای این تئوری رژیم را بارها گفته است که اگر در کشورهای منطقه نجنگد، مجبور می‌شود در تهران بجنگد.

بازی دوگانه رژیم آخوندی

متأسفانه دولت‌های اروپایی و آمریکا این واقعیت را می‌پوشانند که خامنه‌ای دستوردهنده حمله ۷اکتبر بوده است. در حالی که باید خطر اصلی یعنی رژیم را افشا کرد و جهان را ترغیب کرد که جلوی جنگ‌افروزی رژیم بایستد.
پس از جنگ ۸ساله با عراق، سپاه پاسداران نیروی تروریستی قدس را تأسیس کرد. وظیفه این نیرو فعالیت‌های تروریستی و جنگی در عراق، افغانستان، پاکستان، یمن، سوریه، لبنان و فلسطین است. برای هر یک از این کشور‌ها واحد ویژه‌یی در نیروی قدس اختصاص یافته. آنها در این کشورها، گروه‌های شبه‌نظامی تروریست تشکیل داده‌اند.
رژیم یک بازی دو‌گانه در پیش گرفته است. در حالی‌که نیروهای نیابتی‌اش مستمر به حمله دست می‌زنند، ادعا می‌کند که آنها خودشان تصمیم می‌گیرند و تمایل خود را به گسترش جنگ انکار می‌کند. هدف آخوندها این است که از این مرحله عبور کنند تا در موقعیتی دیگر جنگی دیگر به‌راه بیندازند.
آری، سر مار در تهران است. مرکز صدور تروریسم و جنگ‌افروزی در تهران است. یک بار دیگر تأکید می‌کنم که کشتار بی‌گناهان از هر طرف که باشد به‌نفع خامنه‌ای و سپاه پاسداران است. جنگ باید متوقف شود. باید جلوی رژیم ایستاد زیرا که به ادامه این جنگ سوخت می‌رساند و باید از دولت پرزیدنت محمود عباس نماینده قانونی و مشروع مردم فلسطین حمایت کرد.

راه‌حل برای مقابله با آخوندها

اگر دولت‌های اروپا با جنگ در خاورمیانه مخالفند، ما یک راه‌حل پیشنهاد می‌کنیم که شامل ۴اقدام است:
لیست‌گذاری سپاه پاسداران، فعال‌کردن مکانیزم ماشه بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، گذاشتن رژیم در ذیل فصل ۷ منشور ملل متحد و به‌رسمیت شناختن مبارزه مردم ایران برای سرنگونی رژیم و نبرد جوانان شورشگر با سپاه پاسداران تروریست.
راه‌حل ما یک راه‌حل روشن و عملی است. بهای این راه‌حل را مردم ایران می‌پردازند، اما سرنگونی این رژیم صلح و امنیت را برای همه جهان به‌ارمغان می‌آورد.
از همه شما متشکرم.

برگرفته از سایت مریم رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/462892e4-28df-498c-9fe7-4ab8f0813142"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات