728 x 90

پیام خانم مریم رجوی به‌مناسبت میلاد مسیح و آغاز سال ۲۰۲۴میلادی

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

هموطنان عزیز مسیحی،
یاران مسیح و حضرت مریم،
زحمت‌کشان برای آزادی، برادری و صلح در سراسر جهان،
میلاد عیسی بن‌ مریم بر شما خجسته و مبارک.

با سلام‌های بی‌پایان به عیسی مسیح و مریم عذرا که «فرشتگان به او گفتند: خدا تو را انتخاب کرده و پاکیزه داشته و برگزیده زنان عالم ساخته است» (قرآن- سوره آل‌عمران، آیه ۴۲).
سلام بر پیامبری که علیه دین‌فروشان شورش کرد و هیچ سازشی را با آنها روا نمی‌دانست. اما هم‌زمان یاران خود و به‌پاخاستگان را فرامی‌خواند که با یکدیگر و با مردم خود، گذشت در پیش بگیرند.
پیامبری که می‌گفت: «دیگری را مانند خود دوست داشته باش».
آری مسیح برانگیخته شد تا «کسانی را که گرسنه و تشنه عدالت‌اند»، سیراب کند (انجیل متی باب ۶-۵).
امروز، اما، زادگاه او غرق خون و ماتم است.
هیولای فاشیسم دینی برای حفظ قدرت پوسیده خود بر آتش جنگ در خاورمیانه می‌دمد مردمان بی‌گناه و مظلوم کشته می‌شوند و در شهرهای ایران جوانان ما را دسته دسته به‌دار می‌آویزد. به پیروان مذاهب دیگر ظلم و ستم می‌کند و با غارت مردم ایران، آنها را به فقر و گرسنگی می‌کشاند.
راستی که حاکمیت جنگ و سرکوب آخوندها، از نمرود و فرعون تا قاتلان عیسی مسیح و دشمنان حضرت محمد را در خود خلاصه کرده است.
پیروی از پیام‌آوران توحید و آزادی و انقلاب، نبرد با همین دشمن غدار است که بانی اصلی جنگ برای سدبستن در برابر قیام مردم ایران است و کشتار مردم بی‌گناه سود می‌برد. مردم این منطقه از شیعه تا سنی، از مسیحی تا مسلمان و یهودی دشمن یکدیگر نیستند؛ بلکه می‌خواهند و می‌توانند در صلح و دوستی، هم‌زیستی بردبارانه داشته باشند.
پیامبران بزرگ ما، که سلام خدا بر آنها باد، از ابراهیم تا موسی و عیسی و محمد، پیام‌شان یکی است‌. پیام‌شان رهایی انسان از غل و زنجیر جهل و خرافات و استبداد و بهره‌کشی است.
باشد که رزم و فداکاری زحمتکشان برای عدالت، کانون‌های شورشی و قیام‌آفرینان و ارتش بزرگ آزادی مردم ایران، بانی جنگ و تروریسم یعنی رژیم ولایت فقیه را برای همیشه از میان بردارد.
باشد که صلح و آزادی کشورهای خاورمیانه را فرا گیرد و چنان که در زبور داوود آمده است: چه خوشایند و چه دلپسند است که قوم خدا به یکدلی با هم زندگی کنند (زبور داوود – باب ۱۳۳- آیه ۲ و ۳).
پیشاپیش آغاز سال ۲۰۲۴ را تبریک می‌گویم باشد که سال نو، سال نوشدن جهان با سرنگونی ارتجاع و استبداد دینی در ایران باشد.


سلام بر عیسی مسیح
سلام بر مریم عذرا

 

بر گرفته از سایت مریم رجوی 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16b3d8bd-1bdf-4cc1-b2a1-815b264fea0b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات