728 x 90

پیام خانم مریم رجوی به جلسه در سنای آمریکا در آستانه سال نو

خانم مریم رجوی
خانم مریم رجوی

مریم رجوی: استراتژی آخوندها سرکوب، ساختن بمب اتمی و تروریسم است.

در آستانه بهار و آغاز سال نو اجازه بدهید که ابتدا، بهترین آرزوهایم را برای برقراری صلح و امنیت در جهان و آزادی و دمکراسی در ایران ابراز کنم.
این کنفرانس در حالی برگزار می‌شود، که گسترش جنگ در اوکراین و اوضاع دردناک مردم این کشور جهان را شوکه کرده است. برخلاف حمایت آخوندهای حاکم بر ایران از این جنگ و اشغال، مردم و مقاومت ایران، خود را در کنار مردم اوکراین یافته‌اند.

امروز حکومت آخوندها در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار دارد. ایران در شرایط رکود اقتصادی است.
طی سال گذشته هر چهار ماه یک قیام بزرگ علیه رژیم واقع شده است. معلمان و کارگران ایران، به‌طور مستمر به اعتراض و اعتصاب سراسری دست می‌زنند. علت این اعتراضات، خواست مردم برای تغییر بنیادین است.
خامنه‌ای و سپاه پاسداران او نزد جامعه ایران به‌شدت منفور و نامشروعند. آنها به چپاول اموال مردم و به جنگ‌افروزی در یمن و عراق و سوریه می‌پردازند.
تصمیم خامنه‌ای مبنی بر انتصاب رئیسی جلاد قتل‌عام۶۷ به ریاست جمهوری، برآیند وضعیت آسیب‌پذیر این رژیم است.
کانون‌های شورشی در روز ۷بهمن۱۴۰۰، برنامه ۲۵شبکه تلویزیونی و رادیویی رژیم را مختل کردند و به‌جای آن شعارهای مرگ بر خامنه‌ای پخش کردند.
این عملیات ویژه باعث انهدام ۶۰۰سرور رادیو و تلویزیون رژیم شد و اختلال وسیعی به‌مدت چند هفته در شبکه‌های رادیو تلویزیونی رژیم ایجاد کرد. پس از آن کانون‌های شورشی بارها در مکانهای پررفت و آمد شهرهای بزرگ، شعارهای ضدرژیم پخش می‌کنند که رژیم را شوکه کرده است.
در روزهای اخیر، آنها عملیات دیگری انجام دادند که طی آن، بسیاری از سایت‌های وزارت ارشاد را که مسئول سانسور و تبلیغات بنیادگرایانه آخوندهاست، تخریب کردند. این یک ضربه دیگر به این رژیم وحشی و سرکوبگر است.
کانون‌های شورشی هم‌چنین مجسمه سرکرده تروریست‌ها، قاسم سلیمانی را در مرکز یکی از استانهای ایران به آتش کشیدند. کانون‌های شورشی مقاومت سازمان‌یافته را با جنبش اجتماعی ضد رژیم تلفیق کرده‌اند.

 

استراتژی آخوندها مبتنی بر سه عنصر است:

اول: سرکوب وحشیانه، شکنجه و اعدام
دوم: ساختن بمب اتمی
سوم: جنگ‌افروزی و تروریسم در خارج از ایران از جمله در آمریکا و اروپا.
اکنون دقیقاً یازده ماه است که مذاکرات اتمی در وین در جریان است. آخوندها صرفنظر از این‌که نتیجه مذاکرات چه باشد، به هرحال هرگز از بمب‌سازی دست برنمی‌دارند. در۱۹ اسفند امسال، خامنه‌ای اعلام کرد که از برنامه هسته‌یی حتی با برداشتن تحریم‌ها صرفنظر نخواهد کرد.
اجازه دهید یادآوری کنم که توسعه برنامه اتمی رژیم از فردای توافق تیر ۱۳۹۴ شروع شد و محدود به دو سال اخیر نیست. آخوندها توافق اتمی را برای آن می‌خواهند که هزینه‌های سرکوب و جنگ‌افروزی و تکمیل برنامه بمب‌سازی را تأمین کنند. توافق اتمی برای آخوندها فرصتی برای تقویت موقعیتشان است.

 

ضرورت یک سیاست قاطع

در ۴۰سال گذشته مقاطع متعددی وجود داشته که رژیم در آستانه سرنگونی بوده، اما سیاست مماشات باعث شده که رژیم از سرنگونی جان به در ببرد و به تهدید بزرگ‌تری برای منطقه و جهان تبدیل شود.
اکنون بیش از هر زمان دیگری ضروری است که سنای آمریکا رهبری یک ابتکارعمل شجاعانه برای تغییر بنیادی سیاست در قبال ایران را در پیش بگیرد. یک سیاست اصولی به‌رسمیت شناختن مبارزه مردم ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی و نبرد جوانان شورشگر علیه سپاه پاسداران و نیروهای سرکوبگر است.
پرونده نقض حقوق‌بشر در ایران باید به شورای امنیت ملل متحد ارجاع شود و سران این رژیم به‌خاطر ۴دهه جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی به‌خصوص قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال۶۷ و کشتار دست کم ۱۵۰۰ معترض در قیام آبان ۹۸ در برابر عدالت قرار گیرند.

اقدامات زیر برای ممانعت از دستیابی رژیم آخوندی به بمب اتمی ضروری است:
اجرای ۶ قطعنامه شورای امنیت ملل متحد، جمع کردن تأسیسات غنی‌سازی و سایت‌های اتمی و بازرسی‌های هر زمان و هر مکان توسط آژانس اتمی.
هر دلاری در دستان این رژیم وحشی و نامشروع، صرف سرکوب و تروریسم و جنگ‌افروزی می‌شود. جهان باید تدابیر رژیم برای انسداد اینترنت ایران را محکوم کند و امکان دسترسی آزادانه مردم ایران به‌اینترنت را فراهم کند.
در خاتمه مایلم از تلاش همه شما دوستان و شخصیت‌های برجسته در دفاع از مبارزه برحق مردم ایران برای آزادی و دمکراسی در ایران که تضمین صلح و امنیت در جهان است، قدردانی کنم. شک ندارم همان‌طور که طی ۴دهه گذشته به اثبات رسیده، مردم ایران پیروز خواهند شد.
متشکرم.

 

برگرفته از سایت مریم رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eba513fa-7a98-4c13-b0d0-59366053da99"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات