728 x 90

مسعود رجوی - ۱۶آذر ۱۴۰۱ (ساعت چهار و نیم بامداد): پیام به جوانان شورشگر و دانشجویان پیشتاز در تهران برای روز دانشجو

مسعود رجوی - ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مسعود رجوی - ۱۶ آذر ۱۴۰۱

مسعود رجوی-۱۶ آذر ۱۴۰۱

(ساعت چهار و نیم بامداد)

پیام به جوانان شورشگر و دانشجویان پیشتاز در تهران برای روز دانشجو

از دشمن وارفته و روحیه باخته نهراسید

با آمادگی کامل برای دفاع از خود و جنگ صد برابر با مزدوران سرکوبگر به صحنه بروید

 

خامنه‌ای می‌خواهد ۱۶آذر را هر طور شده با کمترین قیمت از سر بگذراند. سپاه و اطلاعات رژیم درصدد دستگیری گسترده برای ممانعت از هر گونه تجمع یا راهپیمایی هستند. دستورالعمل‌های لازم «نسبت به برگزاری تور ایست و بازرسی» و بازداشت صادر شده و از ساعت ۸صبح چهارشنبه در بیش از ۱۰۰ نقطهٔ تهران به اجرا گذاشته می‌شود. به‌طور خاص خیابان انقلاب و محدودهٔ بازار و چند منطقه دیگر در تهران هدف‌های دشمن هستند. نازی‌آباد، جوادیه، ستارخان، هفت‌حوض، پونک، تهرانپارس و تجریش در این شمارند.

از سوی دیگر با انتشار خبر رفتن رئیسی جلاد به دانشگاه تهران و سخنرانی در آنجا، رژیم می‌خواهد برای کنترل وضعیت و ممانعت از تجمع و حرکت در مسیر دانشگاه دست بازداشته باشد.

۱- دشمن بسیار خسته و فرسوده و وارفته و روحیه باخته است. در روز دانشجو باید در شورشی‌ترین شهر جهان درس جانانه‌ای به مزدوران سرکوبگر داده شود.

۲-هیچگونه ساده‌اندیشی در جنگ روا نیست. با آمادگی کامل برای دفاع از خود به صحنه بروید و آرایش دشمن را در هم بریزید. کوکتل جواب گله‌های موتوری و پاسدار و بسیجی است.

۳-تنها راه برای آزادی، ارتش آزادی و جنگ صد برابر با تهاجم حداکثر است.

آتش جواب آتش

انقلاب دمکراتیک مردم ایران پیروز می‌شود

 

 

پیام آقای مسعود رجوی - ۱۶آذر ۱۴۰۱

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03b77089-d473-4988-b498-371729efd685"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات