728 x 90

مسعود رجوی: گنده‌گویی مضحک خلیفهٔ جاهلیت و ارتجاع دربارهٔ «جریان واپس‌گرا و ضد انقلابی» در دانشگاه

مسعود رجوی - ۶اردیبهشت۱۴۰۱
گنده‌گویی مضحک خلیفه جاهلیت و ارتجاع
درباره «جریان واپس‌گرا و ضدانقلابی» در دانشگاه

خامنه‌ای در جمع دستچین شدهٔ به‌اصطلاح دانشگاهی کودتای سیاه ضدفرهنگی سال۵۹ در دانشگاه را «هویتی بخشی به دانشگاه» خواند و به آن افتخار کرد.
آیت‌الله تمساح ملعون را «استاد و راهنمای مرجع» هویت و آرمان مورد نظرش معرفی کرد و «تشکیلات مدیریتی کشور» به ریاست جلاد۶۷ را «انقلابی» توصیف کرد‍!
ولی‌فقیه ارتجاع نتیجه گرفت که از این رو «مطالبه‌گری دانشجویان باید جداً به دور از دعوا و تند و‌ تیزی... و پرهیز از ادبیات مضر و طعنه‌آمیز» باشد. او تأکید کرد «با دشمن مغرض، مخرج مشترک پیدا نکنید»! بروید به جای ایران و ارتجاع حاکم بر آن به قدس و فلسطین بپردازید!
درعین‌حال خاطرنشان کرد که در دانشگاهها «آن جریان وابسته و واپسگرای ضدانقلاب که به ریشه‌های خارجی مرتبط بود، هنوز فعال است... بنابراین باید دغدغه داشت»!
دغدغه خلیفه فرتوت ارتجاع از «تند و تیزی» و وجه اشتراک دانشجویان و دانشگاهها «با دشمن مغرض» اصل موضوع است که مقابله با آن را در «هویت»هایی از قبیل تمساح و جلاد و قاسم سلیمانی و لاجوردی و صیاد شیرازی جستجو می‌کند.
نمی‌دانستیم که ابن ملجم‌ها و ابن سعد و حرمله و ابن زیاد مظاهر انقلاب و ترقی‌خواهی بوده‌اند.
گنده‌گویی خلیفه جاهلیت و ارتجاع درباره «جریان واپس‌گرا و ضدانقلابی» در دانشگاه هر طفلی را حتی در «سیسمونی قالیباف» به خنده می‌اندازد. به جای این لاف و گزافها بهتر است خامنه‌ای تا کشتی ولایت به گل ننشسته به فکر یک جفت معاون اجرایی و اقتصادی جدید برای رئیسی باشد!

 

مسعود رجوی - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

 

مسعود رجوی: گنده‌گویی مضحک خلیفهٔ جاهلیت و ارتجاع دربارهٔ «جریان واپسگرا و ضدانقلابی» در دانشگاه - ۶اردیبهشت ۱۴۰۱

 

افکت سخنان خامنه‌ای در دیدار با جمع دست‌چین شدهٔ به‌اصطلاح دانشگاهی کودتای سیاه ضدفرهنگی سال ۵۹ - تلویزیون رژیم - ۶اردیبهشت

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/54f06ff3-0bed-4b0d-aeab-f6a707b20a8d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات