728 x 90

۲۲مرداد ۱۴۰۰

مسعود رجوی: کوره‌های کرونا در رژیم اعدام و قتل‌عام در ایران

کوره‌های کرونا در رژیم اعدام و قتل‌عام در ایران

مسعود رجوی -۲۲مرداد۱۴۰۰

خامنه‌ای خلیفهٔ ارتجاع، به مجالس عزاداری ماه محرم و عاشورا فراخوانده و می‌گوید «ما به این مراسم احتیاج داریم». به گفتهٔ خامنه‌ای وسیلهٔ خوبی «برای تضرع و توسل و استغفار است». اما «شیوه نامه‌ها» رعایت شود تا «دشمنان» نتوانند بگویند که این مجالس موجب شیوع کرونا شد!

این در شرایطی است که آمار قربانیان و جان‌باختگان کرونا از ۳۶۰هزار فراتر رفته که آدمی را برق‌گرفته و مات و مبهوت می‌کند. سردخانه‌ها و گورستانها هم یکی پس از دیگری سقف و رکورد مرگ می‌شکنند. فاشیسم دینی و رژیم اعدام و قتل‌عام با کوره‌های کرونا همین است.

عملکرد این رژیم به گواهی موضع‌گیریها و اطلاعیه‌های روزانه مقاومت ایران از اول اسفند ۱۳۹۸ تا همین امروز، ضدانسانی، ضداسلامی و ضدایرانی و شایان رسیدگی بین‌المللی است. به‌خصوص از بابت دریغ کردن واکسن از مردم ایران که قتل و جنایت عمدی علیه بشریت در استراتژی کلان تلفات و سپر انسانی در برابر خطر قیام و سرنگونی است.

مانند اسفند ۹۸ که خامنه‌ای فتوای وجوب غسل و حنوط و کفن کردن و نماز میت داد، باید تکرار و خاطرنشان کرد که در فرهنگ قرآن حفظ جان و سلامت مردم بی‌گناه بر همه چیز اولویت دارد. بنابراین وقتی احتمال سرایت وجود دارد، هیچ مجلس و مراسمی ضروری و واجب نیست. در ماه محرم هم دقیقاً باید به ترتیبی عمل کرد که احتمال سرایت به صفر برسد.

پاسخ به رژیم ولایت در قیام و جنگ صد برابر است

 

 

کوره‌های کرونا در رژیم اعدام و قتل‌عام در ایران - مسعود رجوی ۲۲مرداد ۱۴۰۰

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4fff72f4-ddb2-435f-ad98-9ef949876f84"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات