728 x 90

مسعود رجوی: در این رژیم جایی برای «انتخاب» نیست زمان «انقلاب» است

پیام آقای مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران
پیام آقای مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران

مسعود رجوی

در این رژیم جایی برای ”انتخاب“ نیست

زمان ”انقلاب“ است

 

فضیحت فزاینده خالص سازی در شعبده انتخابات خامنه‌ای

کسادی و جنگ‌وجدال فضاحت‌بار بر سر غصب حق حاکمیت ملت

 

آخوند روحانی پس از رد صلاحیت:

باز هم معتقدم باید در انتخابات شرکت کرد اگر چه مرا هم رد کرده باشند!

به کدام دلیل صلاحیت کسی که پنج دوره در مجلس شورای اسلامی بوده

سه دوره در مجلس خبرگان و دو دوره رئیس‌جمهور بوده را زیر سؤال برده اید؟

 

به‌دنبال رد صلاحیت رئیس‌جمهور قبلی ارتجاع توسط شورای نگهبان در فضیحت خالص سازی در شعبده ورشکسته انتخابات خامنه‌ای، آخوند شیاد حسن روحانی با صدور بیانیه‌یی ضمن مجیزگویی برای ولی‌فقیه ارتجاع و گله‌گذاری از کارگزاران خامنه‌ای در مهندسی خالص سازی، نوشت که برای حفظ نظام باید در این نمایش ورشکسته شرکت کرد. حسن روحانی در بیانیه خود، از جمله نوشته است:

- امروز خبر رسید که شورای نگهبان، مانع ورود این خادم کوچک ملت ایران در انتخابات مجلس خبرگان شده است...

این واقعیت تلخ، در تضاد روشن با خواست رهبری است که زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات را وظیفه همه نهادها برشمردند... .

-هم اکنون نیز، بیش از پیش باید بر اهمیت رأی مردم و تعیین‌کنندگی صندوق رأی پای فشرد و به نقشه حذف صندوق و حذف جمهوریت از نظام اعتراض کرد. راه اعتراض هم جز صندوق نیست. باید راهی یافت که «رأی اعتراضی» صدای رسای مردم ایران شود. باز هم معتقدم باید در انتخابات شرکت کرد اگر چه مرا هم رد کرده باشند... (سایت انتخاب رژیم ۴بهمن ۱۴۰۲).

 

اسحاق جهانگیری معاون روحانی در ۲ دوره ریاست جمهوری، درباره رد صلاحیت روحانی و شرایط مخاطره آمیز رژیم نوشت: این چه سازوکاری است که در هر انتخاباتی بسیاری از شخصیتها و مسئولان عالی‌رتبه مثل رؤسای جمهور و... ردصلاحیت شده یا کنار گذاشته می‌شوند؟... . کشور با مسائل پیچیده و دشوار اقتصادی و اجتماعی و سیاسی روبه‌روست و اوضاع منطقه‌یی و بین‌المللی مخاطره‌آمیز است (تلگرام چند ثانیه رژیم ۵بهمن ۱۴۰۲).

 

علی جنتی وزیر ارشاد کابینه روحانی نیز باند رقیب را مورد حمله قرار داد و نوشت: اقلیت تمامیت‌خواه حاکم حضور رئیس‌جمهور سابق را نیز در مجلس خبرگان برنتافت تا این نهاد هم به‌طور کامل در قبضه آنان قرارگیرد. ردصلاحیت دکتر روحانی برگ دیگری از رسوایی کسانی است که قانون اساسی را به سخره گرفته‌اند منتظر مشارکت اقلیت در انتخابات باشید (سایت رویداد۲۴ رژیم ۴بهمن ۱۴۰۲).

 

یک مهره باند مغلوب نظام به‌نام رحمت الله بیگدلی نیز نوشته است: در دیدارهای جداگانه‌ای که اخیراً با حسن روحانی و محمود علوی داشتم گفتم: طبق قرائن موجود شما را ردصلاحیت خواهند کرد، چرا ثبت‌نام کردید؟ گفتند: به‌دو دلیل؛

کاهش مشارکت را برای نظام خطرناک می‌دانیم!

ما نمی‌خواهیم از قطار انقلاب و نظام پیاده شویم، بگذار ما را پیاده کنند!

(تلگرام چند ثانیه رژیم ۴بهمن ۱۴۰۲)

 

در همین حال رسانه حکومتی برنا از رد صلاحیت آخوند دژخیم مصطفی پورمحمدی خبر داد و نوشت: صلاحیت مصطفی پورمحمدی وزیر اسبق دادگستری برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان تأیید نشده است.

(‌خبرگزاری برنا ۴بهمن ۱۴۰۲)

 

از سوی دیگر سخنگوی شورای نگهبان ارتجاع درباره رد صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان ارتجاع به تلویزیون رژیم گفت:

گوینده: فرصت دو روزه اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از امروز شروع شده داوطلبانی که صلاحیت‌شان تأیید نشده از ششم تا هشتم بهمن می‌توانند اعتراض خود را ثبت کنند برای اطلاع از جزئیات بیشتر تأیید صلاحیتها گفتگو می‌کنم با سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی آقای طحان نظیف سلام بر شما طبق تقویم انتخابات قرار بود که نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان رهبری چهارم و پنجم بهمن اعلام بشه بفرمایید که صلاحیت چند نامزد تأیید شده

طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان که بر اساس قانون توسط فقهای شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفته تا ساعتی دیگر به وزارت کشور انشاالله ارسال خواهد شد این بررسیها در دو مرحله بررسی شرایط علمی و صلاحیتهای و سایر شرایط شرایط عمومی صورت گرفته که بر این اساس باید عرض بکنم ۱۳۸ نفر از داوطلبان از سوی فقهای شورای نگهبان احراز صلاحیت شدند که طی دو روز آینده مراتب به اونها اعلام خواهد شد عمده کسانی که صلاحیت آنان مورد احراز قرار نگرفته از شرایط علمی لازم برخوردار نبودند (تلویزیون شبکه یک رژیم ۴بهمن ۱۴۰۲).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8400690e-ed34-429c-98c9-ef78a7fd4c6b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات