728 x 90

مسعود رجوی: باید «سر مار» ولایت و فاشیسم دینی در تهران را هدف قرار داد

مسعود رجوی - ۱۵مهر ۱۴۰۲

باید «سر مار» ولایت و فاشیسم دینی در تهران را هدف قرار داد

پیوسته گفته‌ایم و تکرار می‌کنیم هر کس که در خاورمیانه صلح می‌خواهد باید «سر مار» را که همانا فاشیسم دینی حاکم در تهران است هدف قرار دهد و در موضوع فلسطین نیز از رئیس محمود عباس ریاست دولت فلسطین و سازمان الفتح و خواست‌های برحق آنها در مورد مردم فلسطین حمایت کامل و جامع به‌عمل بیاورد.

چه کسی نمی‌داند که خط خمینی و خامنه‌ای از آغاز با دجالیت «روز قدس» و «قدس از طریق کربلا» خنجر و خیانت به آرمان فلسطین بوده است.

خامنه‌ای چهار روز پیش در ۱۱مهر به کشورهای عربی هشدار داد که «نظر قطعی» رژیم ولایت فقیه این است که «دولتهایی که قمار عادیسازی» با اسراییل انجام می‌دهند ضرر خواهند کرد و افزود که «باخت منتظر اینهاست».

از این پیش‌تر در اول خرداد ۱۴۰۰ هم خامنه‌ای در آستانهٔ انتخابات رژیمش و روی کار آوردن رئیسی جلاد قتل‌عام به‌عنوان رئیس‌جمهور نظام، پرده‌ها را کنار زد و در سایت خود او فاش شد که بعد از قاسم سلیمانی، اسماعیل قاآنی سرکردهٔ نیروی تروریستی قدس را به مأموریت «لحظه به لحظه» در جنگ‌افروزی گماشته است.

یادآوری می‌کنم که در اول خرداد ۱۴۰۰ گفتیم «خامنه‌ای بارها به صراحت گفته است اگر جنگ‌افروزی را در خارج از مرزهای ایران متوقف کند بایستی در کرمانشاه و همدان و اصفهان و تهران و خراسان با مردم بپا خاسته و جوانان شورشگر بجنگد. ولی‌فقیه ارتجاع اکنون با اطمینان از بی‌عملی اروپا و آمریکا و این‌که قیمت چندانی نخواهد پرداخت یابوی ولایت می‌تازد تا از قیام ملت ایران در امان بماند. اما آتش قیام با ارتش گرسنگان از زیر خاکسترهای کرونا شعله خواهد کشید».

انقلاب دموکراتیک و سرنگونی فاشیسم دینی در ایران لازمهٔ صلح در این منطقه از جهان است

پیام مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران - ۱۵مهر ۱۴۰۲

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f87ef347-be44-49fd-9916-6c8f311360da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات