728 x 90

مسعود رجوی: بازی‌کردن نقش ”میانجی بی‌تاب“ توسط خامنه‌ای برای فرار از عواقب جنگ‌افروزی

مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران
مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران

 

مسعود رجوی - ۲۵ مهر ۱۴۰۲

بازی کردن نقش ”میانجی بی‌تاب“ توسط خامنه‌ای برای فرار از عواقب جنگ‌افروزی

و پنهان کردن نقش رژیم در خون‌ریزی‌ها، فتوای کشتار غیرنظامیان و بمب‌سواری

بر روی بمبهای اسراییلی با اشک تمساح برای مردم بی‌گناه در غزه

و درخواست محاکمهٔ دولت اسراییل صرفاً برای گریز از محاکمهٔ خودش و شرکا

در رژیم اعدام و قتل‌عام. می‌خواهد تنها نماند!

برای این‌که طرف‌حساب‌های آمریکایی هم بی‌نصیب نمانند با رندی آخوندی اضافه می‌کند

دولت آمریکا هم که سیاست اسراییل را سیاست‌گذاری و تنظیم می‌کند

«مسئولیت خودشان را مورد توجه قرار بدهند، مسئول هستند»

 

بازی خامنه‌ای در فرار از مهلکه و اشک تمساح برای فلسطین

خلیفه جنگ‌افروز ارتجاع - ۲۵مهر۱۴۰۲

 

اگر چنان‌چه این جنایت ادامه پیدا کند، نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند

کسی جلوی اینها را دیگر نمی‌تواند بگیرد این را بدانند

توقع نکنند از کسانی که نگذارید فلان گروه فلان کار را بکند

 

خامنه‌ای ۲۵مهر ۱۴۰۲

گوینده: رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار حدود هزار نفر از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور، خواستار یک جهش تازه و مبتکرانه علمی و ورود به فصل تازه‌یی از فعالیت‌های نوآورانه در مراکز و محیط‌های علمی-دانشگاهی شدند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هم‌چنین با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه، قطع ضروری بمبارانها را مورد تأکید قرار دادند و با اشاره به نقش ملموس آمریکایی‌ها در سیاست‌گذاری اقدامات صهیونیست‌ها، گفتند: ملت‌های مسلمان و حتی مردم غیرمسلمان جهان از جنایات جاری رژیم اشغالگر جداً عصبانی هستند و اگر این وحشی‌گریها ادامه یابد، مسلمانان جهان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد.

در قضیه‌ٔ فلسطین آن چه که جلوی چشم همه‌ٔ دنیاست، جنایت نسل‌کشی رژیم غاصب است. این را همه‌ٔ دنیا دارند مشاهده می‌کنند. مسئولان بعضی از کشورها که با مسئولان کشور ما صحبت کردند در دفاع از رژیم غاصب صهیونیستی اعتراض‌شان این بوده که چرا فلسطینی‌ها غیرنظامی‌ها را کشتند. اولاً این حرف خلاف واقع است. یعنی اصلاً اینها که در شهرک و اینها هستند غیرنظامی نیستند. همه‌شان مسلح‌اند. حالا گیرم، غیرنظامی. چه تعداد غیرنظامی کشته شدند؟ صد برابر آنها الآن دارد این رژیم غاصب از زن و بچه و پیر و جوان می‌کشد، غیرنظامی که در این ساختمانهای غزه نظامی‌ها که ساکن نیستند. نظامی‌ها جاهای خودشان هستند می‌دانند هم آنها. اینها همه مردم‌اند. مراکز پرجمعیت را انتخاب می‌کنند و می‌زنند. چند هزار تا حالا کشته دادند فلسطینی‌ها در غزه، در همین چند روز. این جنایت جلوی چشم همه‌ٔ مردم دنیاست. اینها باید محاکمه بشوند. دولت غاصب رژیم صهیونیستی امروز قطعاً باید محاکمه بشود.آنها باید محاکمه بشوند، دولت آمریکا هم بایستی مسئولیت خودش را در این قضیه بشناسد. آن طوری که اطلاعات متعدد به ما می‌گوید سیاست جاری این روزها یعنی همین هفته‌ٔ اخیر داخل رژیم صهیونیستی را آمریکایی‌ها دارند تنظیم می‌کنند، یعنی سیاست‌گذار آنها هستند. کارهایی که دارد انجام می‌گیرد سیاست آمریکایی‌هاست. آمریکایی‌ها مسئولیت خودشان را مورد توجه قرار بدهند، مسئولند. بمبارانها باید فوراً قطع بشود. ملت‌های مسلمان عصبانی‌اند. جدّاً عصبانی‌اند. نشانه‌هایش را شما دارید می‌بینید، اجتماعات گروه‌های مردم، نه فقط در کشورهای اسلامی، در لس‌آنجلس، در هلند، در فرانسه، در کشورهای اروپایی، در کشورهای غربی، مردم اجتماعات می‌کنند، مسلمان و غیرمسلمان. کشورهای اسلامی هم که روشن است. مردم عصبانی‌اند.

اگر چنان‌چه این جنایت ادامه پیدا کند، مسلمانها بی‌تاب می‌شوند نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند، کسی جلوی اینها را دیگر نمی‌تواند بگیرد. این را بدانند. توقع نکنند از کسانی که نگذارید فلان گروه فلان کار را بکند. کسی نمی‌تواند جلوی اینها را بگیرد وقتی بی‌تاب شدند. این یک واقعیتی است که وجود دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/753c879a-2d5f-4d48-a7b3-8d85676b9abe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات