728 x 90

مریم رجوی: ایران شورشگر به‌پامی‌خیزد

حمایت از مردم بپا خاسته و پشتیبانی از جوانان شورشگر و کانون‌های شورشی یک وظیفه ملی و میهنی است

سلام به‌ مردم و جوانان شورشگر در ۱۴۴شهر شورشی
هموطنان عزیز
قیام ایران با تقدیم بیش از ۲۰۰شهید سرفراز، اراده آتشین، شکست‌ناپذیر و پیروزمند مردم ایران برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه است.
سلام بر شهیدان، فدیه‌ شهرهای شورشی ایران برای فرشته آزادی
سلام بر قلب‌های پر از شور و عشقی که از حرکت باز ایستاد تا قلب قیام برای آزادی هم‌چنان در تپش باشد.
آری گسستن زنجیرهای استبداد و ارتجاع از دست و پای مردم ایران آغاز شده است.
انهدام کاخ ستم و بیداد ولایت فقیه نزدیک است.
امروز نه فقط جامعه و تاریخ ایران بلکه تمام جهان به‌ قیام‌کنندگان ما درود می‌فرستند و آنها را ستایش می‌کنند.
اما خامنه‌ای سردمدار خون‌آشام ارتجاع،‌ در سخنان آشفته‌اش در روز ۲۶ آبان ضمن چند دقیقه درباره آنان ۱۵بار کلمات ناسزای اشرار و شرارت را به کار برد.
اگر قیام و شورش برای به‌زیر کشیدن ولایت فقیه و برقراری آزادی و دموکراسی و برابری شرارت و ناامنی برای نظام آخوندی است،‌ جوانان قیام‌آفرین، کانون‌های شورشی، و همه مجاهدین و مبارزین به‌آن افتخار می‌کنند.
شهرهای شورشی ما، استبداد لرزان و در حال احتضار ولایت فقیه را محاصره کرده‌اند. این محاصره آتشین که از دیماه ۹۶ تاکنون بارها خود را نشان داده، پایان حیات ننگین رژیم را تدارک دیده است.
مسعود رجوی در ۱۳آبان گفت: «حاکمیت آخوندی بسا لرزه‌های سرنگونی در پیش دارد» و تأکید کرد که «باید...خود را برای تهاجم حداکثر و جنگ صد برابر آماده کنیم». ۱۰روز بعد این لرزه‌ها را همه به چشم دیدند.
در یک سال گذشته کانون‌های شورشی در زیر فشار طاقت‌فرسای سرکوب و پیگرد سپاه پاسداران و اطلاعات آخوندها، شعله‌های قیام را در سراسر ایران فروزان نگه‌داشتند و به سوی برپایی ارتش بزرگ آزادی گام برداشتند. آن‌هم با زندانیان و درد و رنج و شکنجه بسیار.
که به‌گفته اشرف شهیدان جهان خبردار نشد...
اما از همین درد و رنج‌ها، از خون شهیدان قتل‌عام اشرف و قتل‌عام زندانیان سیاسی و تمامیت ۱۲۰هزار جاودانه‌فروغ آزادی، اکنون در سراسر ایران لشکرهای بسیار از هزاران و هزاران جوان رزم‌آور بر‌پاخاسته است.
به‌ شهرهای شورشی و به‌ این نسل عاصی و در حال نبرد نگاه کنید.
این سیمای حقیقی جامعه و کشور ماست:‌ یعنی ایران بپا خاسته در برابر سلطنت مطلقه فقیه که خمینی ضدبشر همیشه بر سلطه و سلطنت آن تأکید می‌کرد.
آنچه از دیماه ۹۶ تا امروز گذشته است به‌روشنی نشان می‌دهد هم‌چنان‌که مقاومت ایران از روز اول گفت، این قیام از بین رفتنی نیست و رژیم یارای مهار قیام‌ها و جلوگیری از برپایی شهرهای شورشی، کانون‌های شورشی و ارتش بزرگ آزادی را ندارد.
ارتش بیکاران و گرسنگان، ارتش زنان و سرکوب شدگان و آنانی که جز زنجیرهایشان چیزی برای از دست دادن ندارند، از پا نمی‌نشینند و تسلیم نمی‌شوند. در فکر اصلاح و جذب انتظامی و سپاه رژیم نیستند، بلکه می‌خواهند از ریشه این رژیم را براندازند.
حالا این مردم شیراز و شهریار و فردیس و کرمانشاه‌ و اهواز و سایر شهرها هستند که کنترل مناطقی از شهر خود را به‌دست می‌گیرند. زمان آزادی سراسر ایران از اشغال و اسارت آخوندها فرا رسیده است.
روحیه بس مهاجم و بی‌باک قیام‌کنندگان در رویارویی با قوای رژیم و سرعت گسترش قیام در استانها، پیام وحشت‌آوری برای بیت‌العنکبوت خامنه‌ای دارد.
دیگر نه «امداد غیبی» و مماشات دولتهای غربی، نه بازی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا، نه‌جنگ و جنایت در عراق و لبنان و سوریه، نه چوب زیر بغل اتمی، نه پول‌های غارت شده نفت، و نه حتی لباس‌شخصی و طیف مزدوران چند وجهی و رنگارنگ اطلاعاتی، دردی دوا نمی‌کند و نمی‌تواند رژیم را از سقوط محتوم و شتابان برهاند.
ولایت فقیه به پایان کار خود رسیده است. فریاد مردم ایران که امروز از خیابانهای تهران، اصفهان، کامیاران، سیرجان، بهبهان، شیراز، مریوان، بوکان، کرج، خرمشهر و ماهشهر شنیده می‌شود این است که
«دیکتاتور حیا کن، مملکتو رها کن» و آخوندها باید گورشان را گم کنند.
بنابراین
۱-عموم هموطنان را فرا می‌خوانم در هرکجا و به هر ترتیب و به هر میزان که می‌توانند در بزرگداشت شهیدان فعالانه حضور یابند.
۲-حمایت از مردم بپا خاسته و پشتیبانی از جوانان شورشگر و کانون‌های شورشی یک وظیفه ملی و میهنی است.
۳-رسیدگی و مداوای مجروحان و آسیب‌دیدگان و خانواده‌های بی‌سرپرست را از یاد نبرید.
۴-اعتراض و اعتصاب در هر زمان و هر مکان لازمه استمرار و گسترش قیام است.
۵-دشمن با همه قوا و رؤسای قوا و روضه‌خوانهایش در فکر پاتک و ارعاب و ضدتظاهرات است اما دیگر اثر ندارد. از شعبده و عربده‌های آنها نهراسید. همبستگی و همیاری ملی بهترین جواب است.
۶-دولتها و مجامع بین‌المللی باید هر گونه ملاحظه و مراعات در مورد این رژیم را کنار گذاشته و خواهان توقف فوری کشتار و دستگیریها شوند. اگر رژیم سرپیچی کرد باید بی‌گفتگو ماشه تحریم‌های شورای امنیت را بچکانند. شورای امنیت باید سران رژیم را به‌خاطر این‌ همه سرکوب و خون‌ریزی، جنایتکاران علیه بشریت اعلام کند تا در برابر عدالت قرار بگیرند. هم‌چنین جامعه جهانی باید تروریسم اینترنتی آخوندها را قویاً محکوم و مردم ایران را برای درهم شکستن این محاصره ضدانسانی یاری کند.
۷-رژیم با انواع ترفندها تلاش می‌کند شمار واقعی شهیدان را مخفی نگاه دارد. سازمان ملل باید سریعاً هیأت‌های تحقیق در مورد شهیدان و مجروحان و زندانیان را به ایران بفرستد.
آری این انقلابی است تا پیروزی
سلام بر شهیدان
سلام بر شورشگران برای آزادی
سلام بر قیام‌ ایران برای سرنگونی

 

بر گرفته از سایت مریم رجوی 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f9f02e1d-4cb0-4622-965d-e04a931396aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات