728 x 90

سخنرانی خانم مریم رجوی در کنفرانس در پارلمان ایتالیا

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران
خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران

مریم رجوی: تقدیر از بیانیه اکثریت نمایندگان ایتالیا «حمایت از آزادی و مقاومت در ایران برای صلح و امنیت جهانی»

سناتور ترتزی، خانم نایکه گروپیونی عزیز،
منتخبان محترم مردم ایتالیا، دوستان عزیز!
از تلاش شما در برگزاری این کنفرانس و ابتکار ارزشمند اکثریت نمایندگان ایتالیا در ارائه بیانیه «حمایت از آزادی و مقاومت در ایران برای صلح و امنیت جهانی» قدردانی می‌کنم.
درست در زمانی که خامنه‌ای اعدام‌های وحشیانه، سرکوب ملیت‌های ستم‌زده و مقابله با زنان ایران برای تحمیل حجاب اجباری را شدت بخشیده، اکثریت نمایندگان ایتالیا با این بیانیه در کنار مردم بپاخاسته ایران ایستاده‌اند.
این عالی‌ترین ادراک درباره بحران بین‌المللی کنونی است که پارلمان ایتالیا، رژیم آخوندها و سپاه پاسداران و گروه‌های نیابتی‌اش را مانع اصلی صلح در منطقه و جهان دانسته است و خواهان به‌رسمیت شناخته شدن حق مردم ایران برای قیام و حق کانون‌های شورشی برای مقابله با سپاه پاسداران شده است.

کشاکش مماشات و قاطعیت در برابر فاشیسم مذهبی

درست در همین نقطه، 2جبهه رو در رو بر سر مسأله ایران در کشاکش‌اند:
این‌که آیا برای صلح و امنیت جهان باید با فاشیسم دینی حاکم بر ایران مماشات کرد؟ یا باید در کنار مقاومت ایران برای آزادی ایستاد؟
منتخبان مردم ایتالیا مسیر درست را نشان داده‌اند که در کنار مردم و مقاومت ایران برای استقرار یک جمهوری دموکراتیک مبتنی بر جدایی دین و دولت و برابری زن و مرد ایستاده‌اند.
دقیقاً برای سد بستن در مقابل این مسیر، اکنون خامنه‌ای زندگی مردم را با اعدام درهم‌می‌کوبد. از شروع ماه جاری تا به‌حال حدود ۸۰زندانی اعدام شده‌اند.
هم‌اکنون هزاران زندانی زیر حکم اعدام قرار دارند و هر روز جوانان بیشتری محکوم به اعدام می‌شوند. راستی که هیولای اعدام و جنگ ولایت فقیه تشنه ریختن خون جوانان است.
این‌همه اعدام اما، برای پوشاندن ضعف بنیادین حکومت کفایت نمی‌کند. مقاومت ایران مطابق برنامه ۱۰ماده‌یی خود برای یک ایران آزاد و بدون اعدام و شکنجه مبارزه می‌کند.
از سوی دیگر رژیم، با محاکمه غیابی بیش از ۱۰۰تن از اعضای مقاومت، برای محدودسازی مقاومت ایران در سطح بین‌المللی و عملیات تروریستی در خارج مرز‌ها زمینه‌چینی می‌کنند.
در داخل ایران، در تهران و دیگر شهرها گله‌های مأموران وحشی را برای سرکوب زنان راهی خیابان‌ها کرده است. ۳۲نهاد حکومتی شامل ۱۲وزارت‌خانه همراه با ۱۲۰۰تشکل مزدوران بسیج، مأموریت دارند که به بهانه تحمیل حجاب اجباری نظام گسترده‌یی برای به‌بند کشیدن زنان ایجاد کنند. اما در برابر مقاومت و خشم زن ایرانی درمانده‌اند.
رادان سرکرده جنایتکار نیروی انتظامی ۲هفته پیش شکایت می‌کرد که این ۳۲دستگاه «به وظیفه خود عمل نمی‌کنند و شبهه و تردید در دل مردم ایجاد می‌کنند».
پیش از این خامنه‌ای علناً با صدور فرمان سرکوب زنان به مأموران آموزش‌دیده برای حمله به زنان گفت: «به وظیفه خود عمل کنند».

شکست رژیم ولایت فقیه به‌دست زنان

ما به خلیفه جبار ارتجاع و وحوش او می‌گوییم که از مقاومت زنان شکست می‌خورید و از قیام و سرنگونی به دست مردم ایران و فرزندان دلیرشان در کانون‌های شورشی گریزی ندارید.
زنان ایران و تمام مردم ایران از یاد نخواهند برد که چه جنایتی در حق نیکا شاکرمی دختر مظلوم ۱۶ساله کردید. نیکا شا‌کرمی دست‌بسته بود و تنها و بی‌دفاع. جز فریادهایش و جز زبان آتشین‌اش سلاحی برای حفاظت از خود نداشت. مشتی جلاد آدم‌نما بر سرش ریختند. به جسم و جانش تعرض کردند و او را با ضربات وحشیانه کشتند.
ولی این نسل شورشگر، ادامه نسل‌های مبارز و مجاهدی است که ۴دهه است اتاق‌های شکنجه و جوخه‌های اعدام و سرکوب و تهمت و شیطان‌سازی رژیم خمینی و خامنه‌ای را به شکست و ذلت کشانده است؛ از دختران جوان و نوجوان تا مادران شجاع که پا به‌میدان گذاشتند و از هیچ فداکاری دریغ نکردند. آنها که عزم دارند در مسیر مقاومت رژیم را سرنگون و آزادی را محقق کنند.
راستی خامنه‌ای و آخوندها و پاسدارانش چرا بدون اعدام ساعت‌به‌ساعت نمی‌توانند سرپا بمانند؟ زیرا می‌خواهند راه قیام را ببندند. چون با یک جامعه به‌شدت ملتهب و خشمگین مواجه‌اند.

فقر مردم به‌دلیل پروژه‌های اتمی و جنگ‌افروزی

امروز جاری‌شدن سیلاب در بسیاری استان‌ها، انبوه مردم محروم را به‌ خاک سیاه نشانده است. سؤال این است چرا این مردمان مصیبت‌زده به امکانات موجود در کشورشان دسترسی ندارند؟ چرا در برابر هر حادثه طبیعی این همه بی‌دفاع و بی‌پناه‌اند؟ و چرا میلیون میلیون ایرانی در فقر و بیکاری و بی‌خانمانی می‌سوزند؟
جواب این است که خامنه‌ای برای حفظ قدرت نامشروع و پلید خود، دارایی و درآمد کشور را خرج سپاه پاسداران جرار خود می‌کند. به‌جای رفاه و مسکن و آموزش و درمان مردم، درآمد آنها را برای تولید موشک و پهپاد و جنگ‌افروزی در خاورمیانه برباد می‌دهد. پروژه‌های ضد‌میهنی اتمی رژیم تاکنون بیش از ۲۰۰۰میلیارد دلار هزینه به مردم ایران تحمیل کرده است.
سال‌های سال متحدان رژیم رو در روی خواست مردم ایران، ادعا می‌کردند که تحریم بین‌المللی رژیم باعث فقر مردم می‌شود. حالا به نتایج رسواکننده این دروغ نگاه کنید. در این ۳سال که درآمد رژیم از فروش نفت به‌دلیل سیاست مماشات چند برابر شده، فقر و تورم و گرانی در ایران شدت پیدا کرده است.
حالا کار مردم بی‌نوا و به‌ویژه زنان محروم به فروش نوزاد کشیده است. فروش اعضای بدن ادامه دارد و بیشتر شده است. هر چه درآمد این رژیم بیشتر شود، ماشین سرکوب و جنگ را تقویت می‌کند و غارت‌زدگی و فقر عمومی را بیشتر می‌کند.
واقعیت این است که این رژیم بیش از هر اشغالگری، حرث و نسل این میهن را به نابودی کشانده است.

ضرورت نام‌گذاری سپاه پاسداران در لیست تروریستی

دوستان عزیز!
با وجود جریان مستمر اعدام و سرکوب در ایران، متأسفانه دولت‌ها و مجامع بین‌المللی تا به‌حال برای این رژیم عملاً مصونیت از مجازات قائل شده‌اند.
گویا تعرض پاسداران به زنان، اعدام‌های بی‌وقفه و سرکوب ملیت‌های تحت ستم جزیی از حقوق دخالت‌ناپذیر این رژیم است.
این سیاست راه آخوندها را باز گذاشته تا به صدور جنایت و جنگ‌افروزی به منطقه بپردازند.
جنگ دهشتناکی که هم‌اکنون در خاورمیانه جاری است، پرده‌های فریب را از روی این واقعیت کنار زد که منشأ جنگ و تروریسم در تهران است.
راستی در حالی که ابزار اصلی سرکوب و جنگ در داخل و خارج ایران سپاه پاسداران خامنه‌ای است، چرا دولت‌های اروپایی در اعلام ماهیت تروریستی آن تعلل می‌کنند؟
دیروز پارلمان کانادا لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران خامنه‌ای را تصویب کرد. ۲هفته قبل پارلمان اروپا برای دومین بار قطعنامه‌یی را به تصویب رساند که خواستار نامگذاری پاسداران شده بود.
این یک اقدام ضروری است و از دولت کانادا خواسته‌ایم که هر چه سریع‌تر این قطعنامه را اجرایی کند.
امیدوارم اتحادیه اروپا و هم‌چنین دولت ایتالیا و دیگر دولت‌های عضو اتحادیه اروپا کاری را که سال‌ها به تأخیر افتاده است، به اجرا در بیاورند و در نامگذاری تروریستی سپاه ظلمت و جنایت درنگ نکنند. هر یک روز تأخیر، این رژیم را در تروریسم و جنگ‌افروزی و گروگانگیری جری‌تر می‌کند.
بیانیه ارزشمند اکثریت نمایندگان مجلس ایتالیا، جهان را نسبت به‌یکی از مهم‌ترین تهدیدات صلح و امنیت جهان بیدار کرده و یک راه‌حل جامع نسبت به این تهدید ارائه می‌کند.
این بیانیه بر مهم‌ترین پاسخ، یعنی مقاومت مردم ایران تأکید کرده و می‌گوید مردم ایران هر گونه دیکتاتوری شاه و شیخ را رد کرده و خواستار استقرار یک جمهوری دموکراتیک هستند.
این بیانیه هم‌چنین اقدامات رژیم علیه مجاهدین در اشرف-۳ در آلبانی را قویاً محکوم کرده و از احترام به حقوق آنها در چارچوب کنوانسیون ۱۹۵۱ ژنو و کنوانسیون اروپایی حقوق‌بشر دفاع می‌کند.
امیدوارم دولت ایتالیا بر اساس بیانیه اکثریت نمایندگان، رهبری سیاست جدیدی در اتحادیه اروپا را در مورد ایران به‌عهده بگیرد.
از همه شما متشکرم.

برگرفته از سایت مریم رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f471568e-b9c8-4389-adbf-c2f6ecf5ba22"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات