728 x 90

سخنان خانم مریم رجوی در گردهمایی ایرانیان در سالگرد انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

مریم رجوی: انقلاب در راه است

هموطنان!
ماه بهمن است. ماه انقلاب و ماه سرنگونی دیکتاتوری شاه و قطعاً سرنگونی دیکتاتوری شیخ هم فرا می‌رسد.
هیچ انقلابی در تاریخ جایگاه خود را از دست نمی‌دهد ولو هر قدر آن را تحریف یا انکار کنند.
مردم ایران اراده کرده‌اند که انقلابی دیگر را در افق تاریخ ایران رقم بزنند.
سالگشت انقلاب بهمن، خروش مجاهدان و مبارزان، شورشگران و شیفتگان آزادی را به اوج می‌رساند که زنده باد انقلاب!
صدای‌شان از همیشه پرطنین‌تر است که برهم زدن نظم کهنه و ارتجاعی و برپایی یک جامعه عادلانه و دموکراتیک حق است، واقعی است و امروز از هر زمان دیگر ضروری‌تر است.
و خروش‌شان همان سخن مسعود رجوی است که انقلاب بهمن «نه مرده، نه خاکستر شده و نه از بین رفته است. بلکه هم‌چنان سرسخت و شعله‌ور و فروزان در رگ‌های نسل انقلابی ما جریان دارد».
در سالگرد انقلاب ضدسلطنتی، همه خون‌ها و رنج‌های ۴۵ساله را با تجدید سوگندهای‌مان بر سر این پیمان مقدس گرامی می‌داریم که انقلاب دموکراتیک مردم ایران را به هر قیمت ممکن به پیروزی خواهیم رساند.
درود‌های بی‌پایان ما به پیشتازان و راهگشایان آن انقلاب؛ حنیف و محسن و بدیع‌زادگان، احمدزاده و جزنی و پویان و پاک‌نژاد و روح راستین انقلاب ضدسلطنتی، پدر طالقانی، که رو‌در‌روی دزد بزرگ قرن خمینی دجال، رنج و خون انقلابیون را راهگشای انقلاب بهمن دانست.
درود همه ما به مسعود که از آغاز بر مرزبندی بین انقلاب و ارتجاع و آزادی و استبداد پای فشرد و در نخستین سخنرانی‌اش بعد از آزادی از زندان شاه با خروش «پیروز باد انقلاب دموکراتیک ایران» سمت‌گیری جنبش آزادی مردم ایران را ترسیم کرد و تا امروز برای این هدف یعنی برپایی یک جامعه دموکراتیک، مبارزه‌یی سترگ را با استبداد مذهبی پیش برده است.
سلام بر اشرف و موسی، فدیه‌های عظیم مردم ایران در آستان فرشته آزادی؛ و سلام بر عاشورای مجاهدین در ۱۹‌بهمن ۶۰ و آن قهرمانانی که تا آخرین قطره خون جنگیدند و سنت سرخ‌فام مقاومت به هر قیمت را بنیاد نهادند.

 

اثبات اصالت جایگزین دموکراتیک، شورای ملی مقاومت

سیلاب عظیمی که در دهه ۵۰ ایران را در نوردید و دیکتاتوری شاه را سرنگون کرد، در تمام این چهار دهه یک‌سره در خروش بوده و فروکش نکرده است؛
از قیام ۳۰‌خرداد، نبردهای مجاهدین در دهه ۶۰، نبردهای درخشان ارتش آزادی‌، فروغ جاویدان، سلسله قیامهای بزرگ دهه ۷۰، پایداری ۱۴‌ساله اشرف، قیام ۸۸ و سلسله قیامهای ظفرنمون از سال ۹۶ تا امروز که هیچ جایی برای بقایای شاه و ریزشی‌های شیخ باقی نگذاشته است.
آنچه اثبات شد، حقانیت و اصالت جایگزین دموکراتیک یعنی شورای ملی مقاومت است که از ۴‌دهه پیش مرزهای جبهه خلق را در برابر شاه و شیخ استوار کرده است و آنچه مایه افتخار شد، شکست‌ناپذیری خلق قهرمان ایران است؛ با کاروان بی‌انتهای شهیدان و سربه‌داران‌اش، با ایستادگی زندانیان بی‌شمارش و با پایداری مادران بزرگ‌منش و والایش و در رأس همه عزیز مجاهدین، مادر رضایی‌هایش شهید که درس‌آموز یک خلق شده است.

 

طرح دموکراتیک برای انتقال قدرت به مردم ایران

در این ۴۵سال بر جامعه و کشور ما مصائب بسیار رفته است؛
شکنجه صدها هزار زندانی سیاسی و زندانی قیام، کشتار ۱۲۰هزار تن از رشیدترین فرزندان ایران از جمله قتل‌عام ۳۰هزار مجاهد و مبارز، جلای وطن ۶ میلیون ایرانی، ویرانی کشور، فقر و گرسنگی توده‌های میلیونی و داغ و فراق بی‌شمار.
در برابر این همه تلخی و فاجعه دو رویکرد وجود دارد؛ یکی پریشانی و افسردگی و ناامیدی است و دیگری مقاومت و رزم هر چه جانانه‌تر.
مقاومت ما سربلند است که همین راه پرشکوه را در پیش گرفته و نهادها و بنیادهای مبارزه‌یی با پیروزی محتوم را ساخته است؛ با شورای ملی مقاومت، ارتش آزادیبخش ملی، شورای مرکزی مجاهدین، با مجاهدان آزادی و کانون‌های شورشی و پی‌ریزی ایران آزاد فردا با یک برنامه دموکراتیک از طرح جدایی دین و دولت و طرح آزادی‌ها و حقوق زنان تا خودمختاری برای ملیت‌های ستمزده ایران و یک طرح دموکراتیک برای انتقال قدرت به مردم ایران.

 

شعار فراگیر «مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر»

امروز همصدا با شما و همراه با تظاهرات و اجتماع شما در برلین و پاریس و سایر کشورها، آمده‌ایم بگوییم قیام مردم ایران با وجود همه خون‌هایی که در آبان۹۸ و قیام۱۴۰۱ از پیکرش جاری شد، آماده برخاستن است.
با فداکاری کانون‌های شورشی، شعار «مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر» در قیام ۴۰۱همه‌گیر شد و نشان داد که این جنبش، ده‌ها بار پرتوان‌تر از گذشته، دهها بار پیراسته‌تر از همیشه نسبت به آلودگی‌های شاه و شیخ و دهها بار مصمم‌تر از همیشه برای سرنگونی رژیم، آماده است.

 

آمادگی انقلابی جامعه ایران

رخدادهای بزرگ و بعضاً بی‌سابقه در ماه‌های اخیر، روند سرنگونی رژیم است. این اعتراضها و اعتصاب‌ها که هر روز از سراسر ایران می‌جوشد، صدای پای انقلاب است. به فعالیت‌ها و عملیات کانون‌های شورشی، به قهرمانی شورشگران فداکار بنگرید!
این یکی از مهم‌ترین برآمدهای آمادگی انقلابی جامعه ایران است. چه نشانه‌یی از این واضح‌تر که آتشفشان انقلاب ایران در آستانه فوران است. بله انقلاب در راه است.
به ترس خامنه‌ای و همدستان اندکش نگاه کنید!
پی‌درپی اعدام می‌کنند، چشم در می‌آورند و دست و پا می‌برند تا مانع برخاستن قیام‌ها شوند؛ اما انقلاب در راه است.

 

محاکمه مجاهدین به جرم نبرد برای سرنگونی

راستی بیش از هر چیز درماندگی آخوندها را در کجا می‌توان دید؟
در همین محاکمه پر سر و صدا که برای مجاهدین برپا کرده‌اند. دارند نبرد و قیام و عزم تاریخی یک خلق برای تغییر سرنوشت را محاکمه می‌کنند. اما انقلاب در راه است.
به‌آنها می‌گوییم در آن کیفرخواست هزاران صفحه‌یی‌تان علیه مجاهدین، بزرگ‌ترین جرم‌های رهبری مجاهدین و مقاومت ایران علیه حاکمیت ضدبشری خمینی و خامنه‌ای را ننوشته‌اید:
راهبر مقاومت نسل‌های پی‌در پی از جوانان آگاه و رزم‌آور را تربیت کرد و برای نبرد با استبداد دینی به میدان آورده است. آیا این جرم است یا افتخار است؟
ما نسل‌های پی‌در پی از دختران و زنان به‌جان آمده را به شورش علیه ستم و تحقیر و نابرابری برانگیختیم تا راهبری نبرد با این رژیم زن‌ستیز را به‌دست بگیرند. و به این جرم افتخار می‌کنیم.
جرم ما این است که بیش از چهار دهه، پرچم سرنگونی تمامیت رژیم را بر دوش گرفته‌ایم و این پرچمی است که بر ویرانه‌های ولایت فقیه به اهتزار در می‌آید. بله ما به این و صدها جرم دیگر در نبرد با رژیم ضدبشری آخوندها برای آزادی و رهایی مردم ایران افتخار می‌کنیم.

 

نمایش انتخابات یا نمایش احتضار رژیم!

حال به آنچه در درون رژیم می‌گذرد نگاه کنید. هر بار آخوندها، نمایش انتخابات برگزار می‌کردند، اما حالا دارند نمایش احتضار برگزار می‌کنند.
هم‌چنان‌که مسعود گفته است: «در این رژیم جای انتخاب نیست؛ زمان انقلاب است». مردم ایران با صدای بلند می‌گویند که نمایش انتخابات، شعبده‌بازی خامنه‌ای است. رأی مردم ایران سرنگونی رژیم ولایت فقیه است. رأی مردم ایران پیروزی انقلاب دموکراتیک است و قطعاً محقق خواهد شد.

 

سر مار جنگ‌افروزی و تروریسم در تهران

خامنه‌ای برای گریز از قیام ایران به جنگ‌افروزی در منطقه رو آورد. اما غیرممکن است از این جنگ، نمدی برای عمامه‌اش جور کند. اگر این رژیم در کار نبود، امروز سرتاسر منطقه در آتش جنگ نمی‌سوخت. آنچه را که سال‌های سال، تنها مقاومت ایران می‌گفت، امروز همه به چشم می‌بینند که سر مار جنگ‌افروزی و تروریسم، در تهران است.

 

فراخوان به کارزار لغو اعدام فراخوان به کارزار لغو اعدام

در داخل ایران نیز، خامنه‌ای با همدستی آدم‌خوارانی هم‌چون رئیسی و اژه‌ای آشکارا کابینه اعدام و قتل‌عام سازمان داده‌اند. اعدام ۸۶۰ نفر در سال گذشته، صدور حکم اعدام برای هزاران نفر در زندانهای مختلف و قتل پی‌در پی کولبران و سوخت‌بران مظلوم در کردستان و بلوچستان و جوانان عاصی در سراسر کشور.
در این‌مدت البته جوانان شورشگر با هدف قرار دادن مراکز جنایت رژیم، پاسخ مردم ایران به این اعدامها را داده‌اند و می‌دهند. همه ایرانیان به‌ویژه جوانان شورشگر را به کارزار لغو اعدام فرا‌می‌خوانم؛
کارزار سراسری برای مقابله با اعدام روزانه جوانان و برای مقابله با خامنه‌ای، این ضحاک ماردوش زمان، برای برپایی اجتماعات اعتراضی در برابر زندانها و تظاهرات و قیام در سراسر ایران و اعتراضات بی‌وقفه در سراسر جهان. این همان جنبش سراسری برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه است.

 

شکست سیاست مماشات با رژیم

این روزها در سطح بین‌المللی می‌بینیم که سیاست مماشات به مفتضحانه‌ترین شکل شکست‌خورده است. خوشبختانه صاحبان وجدانهای بیدار در جهان امروز، راه صحیح را یافته‌اند.
به بیش از ۵۰۰نماینده پارلمان در آلمان از جمله ۱۸۰نماینده پارلمان فدرال درود می‌فرستم. آنها که در بیانیه مشترکی از جامعه بین‌المللی خواستند در تلاش برای تغییر، در کنار مردم ایران بایستند.
شمار این قانون‌گذاران که امروز از اروپا تا آمریکا و کانادا و استرالیا با خواست‌های مشابهی در کنار مقاومت مردم ایران ایستاده‌اند، به ۴هزار پارلمانتر از ۴۱کشور جهان رسیده است. به همه آنها درود!

در سالگرد انقلاب ضدسلطنتی با شهیدانش و با تمام دلیران و زحمتکشان رزم و انقلاب در ۴دهه گذشته برای نبرد تا سرنگونی استبداد مذهبی در ایران تجدید عهد می‌کنیم.
عزم مردم و مقاومت ایران و اراده جوانان و زنان و شورشگران بر پیروزی انقلاب دموکراتیک ایران است و این قطعاً محقق خواهد شد.
سلام بر مردم ایران
سلام بر آزادی

 برگرفته از سایت مریم رجوی 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c22f1bb9-d058-4ed3-9ceb-72c8ecdcdc95"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات