728 x 90

دیدار و گفتگوی خانم مریم رجوی با نماینده کنگره آمریکا گرگ استوب

دیدار و گفتگوی خانم مریم رجوی با نماینده کنگره آمریکا گرگ استوب
دیدار و گفتگوی خانم مریم رجوی با نماینده کنگره آمریکا گرگ استوب

پنجشنبه ۲۳ فروردین خانم مریم رجوی با آقای گرگ استوب نماینده کنگره آمریکا به‌صورت آنلاین گفتگو کردند.

در این گفتگو خانم رجوی، با اشاره به بحرانهای رژیم آخوندی و سرکوب و فشار روز‌افزون بر مردم گفت: همه نشانه‌ها حاکی از آن است که جامعه ایران یک انبار باروت است و هر لحظه ممکن است منفجر شود.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، با تشکر از حمایت و فعالیت‌های نماینده است و به و همکارانش در رابطه با مقاومت ایران گفت: رژیم به‌شدت از نقش الهام‌بخش اشرف وحشت دارد و به هر کاری دست می‌زند تا به مجاهدین در هر کجا که باشند، ضربه بزند، شیطان‌سازی کند و انبوه اطلاعات گمراه‌کننده علیه آنها از طریق عوامل نفوذی پخش کند.

وی افزود امروز در هفتمین ماه جنگ خونبار در منطقه تردیدی باقی نمانده است که رژیم ایران منشأ اصلی جنگ‌افروزی و تروریسم است و سرنگونی این رژیم به‌دست مردم و مقاومت تنها راه دستیابی مردم ایران به دموکراسی و مردم منطقه به صلح و آرامش است.

آقای گرگ استوب خطاب به خانم رجوی گفت: من به‌طور کامل با ارزیابی شما از وضعیت در ایران و منطقه موافقم. نقش مخرب این رژیم موضوع نگرانی جدی من و همکارانم در کنگره است. من خوشحال می‌شوم که هر کاری بتوانم برای این مقاومت در راستای آزادی مردم ایران و برای صلح در منطقه انجام دهم.

برگرفته از سایت مریم رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d26a3c5-a59e-41ed-9cad-11404e7c89d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات