728 x 90

دیدار خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران با خانم دورین روکماکر، نماینده پارلمان اروپا

دیدار مریم رجوی با دورین روکماکر، نماینده پارلمان اروپا
دیدار مریم رجوی با دورین روکماکر، نماینده پارلمان اروپا

روز دوشنبه سوم مهرماه خانم دورین روکماکر، نماینده پارلمان اروپا از هلند و سناتور پیشین این کشور با خانم مریم رجوی دیدار و گفتگو کرد.
خانم روکماکر ضمن تشکر از این دیدار گفت فعالیت‌های کانون‌های شورشی در داخل ایران به‌ویژه زنان و دختران جوانی که به‌رغم همه خطرات به صفوف مقاومت پیوسته‌اند، بسیار انگیزاننده است.
وی خطاب به مریم رجوی گفت شما نه تنها یک منبع الهام و انگیزش در برابر دیکتاتوری و زن‌ستیزی برای زنان ایران، بلکه برای همه ما در جهان هستید.
خانم روکماکر افزود در ایران رژیم ترور و اعدام حاکم است اما متأسفانه اطلاعات شخصیت‌های سیاسی و پارلمانترها از واقعیت‌های رژیم ایران و هم‌چنین در مردم و مقاومت ایران، بسیار ناقص و تحت تأثیر جنجالهای تبلیغاتی آغشته به مصالح سیاسی و اقتصادی طرف‌های مختلف است. رژیم ایران و لابی‌هایش تلاش می‌کنند با پخش اطلاعات دروغ تصویر غلطی ارائه کنند. برخی سیاستمداران نیز به‌دلیل ناآگاهی یا منافع اقتصادی و ملاحظات سیاسی از این اطلاعات و تصویر دروغین دنباله‌روی می‌کنند. وظیفه ما به‌عنوان نمایندگان مردم این است که به‌نحوی خستگی‌ناپذیر در جهت اطلاع‌رسانی درست کار کنیم. وی افزود وقتی ما در مقابل عوامل رسمی و غیر‌رسمی رژیم می‌ایستیم آنها وادار به عقب‌نشینی می‌شوند.
مریم رجوی با قدردانی از تلاش‌ها و درک عمیق خانم روکماکر گفت: نخستین واقعیت در مورد رژیم ایران این است که نسبت به سال گذشته بسیار ضعیف‌تر شده و دلایلی که باعث شکل‌گیری قیام ۱۴۰۱ شد، نه تنها از بین نرفته بلکه تشدید شده است.
این رژیم تنها با سرکوب و ایجاد رعب و وحشت حکومت می‌کند. در همین حال سیاست مماشات، به رژیم سردمدار اعدام و تروریسم و قتل‌عام، سوخت می‌رساند.
وی افزود: با این حال این رژیم هیچ آینده‌یی ندارد و سرمایه‌گذاری بر روی آن محکوم به شکست است.

 

برگرفته از سایت مریم رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c801e402-68e7-4add-aee6-b7f99ecd47a2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات