728 x 90

دیدار خانم مریم رجوی با دومینیک آتیاس رئیس هیأت مدیره بنیاد وکلای اروپایی

دیدار خانم مریم رجوی با دومینیک آتیاس رئیس هیأت مدیره بنیاد وکلای اروپایی
دیدار خانم مریم رجوی با دومینیک آتیاس رئیس هیأت مدیره بنیاد وکلای اروپایی

دوشنبه ۱۳شهریور، مریم رجوی با خانم دومینیک آتیاس، رئیس هیأت مدیره بنیاد وکلای اروپایی دیدار و گفتگو کرد.
خانم آتیاس که قبلاً نایب‌رئیس کانون وکلای دادگاه استیناف پاریس و رئیس فدراسیون کانون‌های وکلای اروپا با بیش از یک میلیون عضو بوده است، در این دیدار گردهمایی سالانه مقاومت ایران و تظاهرات بزرگ ایرانیان در پاریس را به مریم رجوی تبریک گفت و تأکید کرد نقش درخشان زنان در مقاومت ایران که با حفظ ارزش‌ها و فرهنگ خودشان، دموکراتیک‌ترین نقطه‌نظرها و رویکردها را نمایندگی می‌کنند، بسیار ارزشمند است.
این موقعیت درخشان حاصل ۴۰سال مبارزه جنبش شما با رژیم زن‌ستیز حاکم بر ایران و هم‌چنین میراث تاریخ و فرهنگ غنی مردم ایران است که در مقاطع مختلف خود را بارز کرده است.
خانم آتیاس افزود: واقعیت این است که جنبش شما نشان داد که زن، مقاومت، آزادی به‌هم گره خورده است و آینده ایران را تضمین می‌کند. به نظر من کارکردها و نقطه نظرهای جنبش شما باید هر چه بیشتر بیان شود، چرا که بسیاری از صاحبان منافع تلاش دارند این حقایق ناگفته بماند.
مریم رجوی ضمن قدردانی از حمایت خانم آتیاس از مقاومت مردم ایران در برابر فاشیسم دینی و از مبارزه زنان ایرانی برای آزادی و برابری گفت: رژیم ضدانسانی و زن‌ستیز آخوندها با تمام قوا تمامی دستگاه سرکوبگر و دروغپرداز خود را به کار می‌گیرد تا با ایجاد محدودیت برای مقاومت، مانع پیشرفت قیام‌ها و مقاومت مردم ایران برای نیل به آزادی شود. دیکتاتوری دینی در این رابطه از هیچ اقدامی چه در عرصه سرکوب داخلی و چه زد و بندهای خارجی و چه در شیطان‌سازی علیه مقاومت ایران فروگذار نمی‌کند. اما به‌رغم این تلاش‌ها، مردم و مقاومت ایران و کانون‌های شورشی و زنان آزاده و نسل جوانان و شورشگر عزم خود را برای سرنگونی این رژیم و نیل به آزادی دموکراسی و برقراری جمهوری دموکراتیک جزم کرده‌اند.

 

برگرفته از سایت مریم رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a1b77e0-d6b9-44bc-8a79-8622c84f9f55"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات