728 x 90

دیدار خانم مریم رجوی با خانم نایکه گروپیونی نماینده پارلمان ایتالیا

دیدار خانم مریم رجوی با خانم نایکه گروپیونی نماینده پارلمان ایتالیا
دیدار خانم مریم رجوی با خانم نایکه گروپیونی نماینده پارلمان ایتالیا

روز پنجشنبه ۲۵مرداد مریم رجوی با خانم نایکه گروپیونی Naike Gruppioni عضو کمیسیون خارجی پارلمان ایتالیا دیدار کرد.
خانم گروپیونی، در آغاز این ملاقات گفت: از اولین باری که شما را دیدم، مبارزه و شجاعت شما را فوق‌العاده تحسین کردم. شما الگوی شجاعت برای زنان هستید.
این که شما زندگی‌تان را وقف مردم ایران به‌ویژه زنان کشورتان کرده‌اید تا نسل‌های بعدی در آزادی و در یک جامعه آزاد بزرگ شوند، انگیزاننده است. و این فقط برای ایران نیست بلکه یک الگو برای همه ما هم هست. طرح ده ماده‌یی که شما ارائه کردید، بی‌نظیر است و باید این طرح را به جهان معرفی کرد.


خانم رجوی درباره وضعیت ایران بعد از نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم گفت: این نمایش نشان داد این رژیم از سوی بیش از ۹۰درصد مردم ایران طرد شده و هیچ آینده‌ای ندارد، هم‌چنان‌که بار دیگر این حقیقت را به اثبات رساند که هر گونه اعتدال یا میانه‌روی در این رژیم سرابی بیش نیست و رئیس‌جمهور جدید رژیم هم چیزی جز ادامه رئیسی جلاد ۶۷ و کارگزار گوش به‌فرمان خامنه‌ای نیست.
وی افزود: زن‌ستیزی مانند، تروریسم و جنگ‌افروزی از ویژگی‌های این رژیم و لازمه بقای آن است. به همین خاطر زنان و دختران ایران از همان ابتدا در مقابل این رژیم ایستادند. دهها هزار تن از آنها دستگیر، شکنجه و یا اعدام شدند. زنان در مبارزه با دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران صلاحیت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند و در جنبش ما سال‌هاست که مواضع مسئول را دارند و این مبارزه را هدایت می‌کنند.

برگرفته از سایت مریم رجوی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1985a49-b88d-47e4-ab05-893208586117"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات