728 x 90

دیدار خانم مریم رجوی با امیل بلسیگ رئیس گروه نمایندگان پیشین مجلس ملی فرانسه

دیدار خانم مریم رجوی با امیل بلسیگ رئیس گروه نمایندگان پیشین مجلس ملی فرانسه
دیدار خانم مریم رجوی با امیل بلسیگ رئیس گروه نمایندگان پیشین مجلس ملی فرانسه

روز چهارشنبه ۲۳خرداد، به‌دنبال اعلام حمایت ۲۰۰تن از نمایندگان مجلس فرانسه، آقای امیل بلسیگ، رئیس گروه نمایندگان پیشین مجلس ملی فرانسه، با مریم رجوی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مریم رجوی، ضمن قدردانی از حمایت دیرپای آقای امیل بلسیگ و قانونگذاران فرانسوی از مقاومت ایران به تشریح وضعیت رژیم آخوندی بعد از ضربه استراتژیک مرگ رئیسی که ارکان رژیم را به لرزه انداخته، پرداخت و گفت: دستگاهی که خامنه‌ای از ریاست‌جمهوری جلاد ۶۷ چیده بود، فرو ریخت و بحرانهای رژیم را هر چه بیشتر تشدید کرد. خامنه‌ای برای برون‌رفت از این بحران به سرکوب و جنگ‌افروزی و انقباض هر چه بیشتر روی آورده است. سلاخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری از سوی شورای نگهبان از یک‌سو و جنگ‌وجدال و تشتت نزدیک‌ترین مهره‌های خامنه‌ای و کاندیداهای نمایش انتخابات از سوی دیگر، از علائم بحران کنونی رژیم است.
آقای امیل بلسیگ ضمن تشکر از فرصت این دیدار با اشاره به بیانیه ۲۰۰نماینده مجلس فرانسه در حمایت از مقاومت ایران گفت: مقاومت شما با تاریخچه درخشان و برنامه پیشرو، به‌راستی شایسته حمایت هر انسان آزادیخواهی است. وی گفت: مجاهدین و شورای ملی مقاومت هماورد اصلی رژیم آخوندی هستند و به همین دلیل رژیم، این‌چنین دیوانه‌وار به شیطان‌سازی و سوءاستفاده از مطبوعات و به‌کار گرفتن برخی خبرنگاران از جمله در فرانسه برای ضربه زدن به شما با هزینه‌های هنگفت می‌پردازد. اما تجربه نشان داده است که مقاومت شما به‌دلیل پایگاه گسترده مردمی و استقلال سیاسی همواره این توطئه‌ها را خنثی کرده و سربلندبیرون آمده است.

 

برگرفته از سایت مریم  رجوی 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c87515c1-eb28-496f-bc61-ade018187fcc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات