728 x 90

از پیام رمضان برای اعضا و کاندیداهای عضویت مجاهدین در اشرف - مسعود رجوی - شهریور ۱۳۸۶

مسعود رجوی - شهریور ۱۳۸۶
مسعود رجوی - شهریور ۱۳۸۶

از پیام رمضان

برای اعضا و کاندیداهای عضویت مجاهدین در اشرف

مسعود رجوی - شهریور ۱۳۸۶

در تبیین یکتاپرستانه و مونیستی وجود، دنیا مزرعهٔ آخرت است. یعنی که عمر و زندگی ما به همین جا، تمام نمی‌شود. در یک‌کلام، هر یک از ما و زندگیش و عملش، یک آزمایش است. قرآن جا به جا تأکید می‌کند که زندگی ما یک آزمایش است. اصلاً برای آزمایش برنامه‌ریزی شده.

خوشا به‌حال آنها که در این آزمایش رستگار می‌شوند. اگر زندگی را آزمایش نبینیم، همه چیز و همه لحظات به‌سرعت در اثر مرور زمان یا در بالا و پایینی‌های آن، به ”افسوس“، به ”حیف“، به ”حسرت“، به ندامت و پشیمانی و پریشانی و پوچی و نابودی تبدیل می‌شود. لحظات و امکانات و داراییها و توانمندیهای گذشته، سراپا حیف است و حسرت و افسوس و شکست و واخوردگی و وادادگی... .

در حالی‌که اگر آدمی فلسفه وجود و آزمایش خویشتن را از یاد نمی‌برد، به‌سادگی هم‌چنانکه در ادامه این آیات آمده: به این نتیجه می‌رسید که محور و جوهر و بحث اصلی در همه این آزمایشات، مبارزه علیه فقر و مسکنت و یتیمی و مال اندوزی و بیدادگری است. مبارزه علیه همه چیزهایی است که امروز به دست رژیم آخوندی در میهن اسیرمان بیداد می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fab56c2e-6942-44e2-9a7d-afbbee70bfca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات