728 x 90

هشدار آمریکا نسبت به تهدید سایبری رژیم ایران

هشدار آمریکا نسبت به تهدید سایبری رژیم ایران
هشدار آمریکا نسبت به تهدید سایبری رژیم ایران
واشینگتن پست طی مقاله‌یی نسبت به تهدید سایبری رژیم ایران هشدار داد.

واشیگتن پست در شماره روز سه‌شنبه 5دی خود نوشت:‌ «وقتی نوبت به تسلیحات سایبری می‌رسد آمریکا یک فیل است و رژیم ایران یک پشه گرچه یک پشه می‌تواند یک مزاحم دائم هم باشد به‌خصوص که اگر سوژه، حفاظت ناشده باشد.

توانمندی سایبری رژیم ایران محور اصلی یک تحقیق است که «تهدید سایبری رژیم ایران» نام دارد که به‌زودی توسط مؤسسه کارنگی منتشر می‌شود. این تحقیق نشان می‌دهد، رژیم ایران در جدول تهدید اینترنتی، لایه سوم است ولی می‌تواند خسارات قابل توجهی وارد کند. افشاگریها نسبت به حملات سایبری رژیم ایران یادآور این هستند که آمریکا و متحدانش در یک محیط الکترونیک خطرناک زندگی می‌کنند... این تحقیق حول رژیم ایران، بموقع انجام می‌گیرد.

دولت ترامپ خواستِ خود برای کمک به عربستان و سایر متحدان را اعلام کرده تا دست نشاندگان رژیم ایران در خاورمیانه، یمن، سوریه، لبنان و سایر نقاط را عقب براند...

یک شرکت امنیتی کامپیوتری به‌نام فایرآی در این ماه گزارش داد که گروهی از هکرهای رژیم ایران موسوم به اِی.پی.تی 34 یک تکنیک شناسایی سایبری پشت صحنه ساخته‌اند. رژیم ایران زرادخانه‌یی از سنگهای سایبری دارد که به‌اصطلاح آماده پرت کردن است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b2056f4-e1b6-418f-9607-160ec8e207e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات