728 x 90

پیام مریم رجوی به تظاهرات ایرانیان در پاریس: شما فریاد هر ایرانی برای آزادی، جمهوری، دموکراسی و سرنگونی حاکمیت آخوندی هستید

سلام و درود بر شما هموطنان، یاران مقاومت و مهمانان گرامی.
شما فریاد آزادی هر ایرانی علیه استبداد و وابستگی هستید. فریاد هر ایرانی برای جمهوری، دموکراسی، جدایی دین از دولت و سرنگونی حاکمیت آخوندی.

از این‌جا همراه با شما، گرم‌ترین سلام‌ها و درودهایمان به‌ قیام‌آفرینان، به‌ رزم‌آوران کانون‌های شورشی و مشعل‌داران آزادی در سراسر ایران.
در سالگرد انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران، به ‌راهگشایان و راهبران آن انقلاب بزرگ به‌ویژه محمد حنیف‌نژاد، سعید‌ محسن و بدیع‌زادگان و احمدزاده و پویان و جزنی و پاک‌نژاد ادای احترام می‌کنم.
امروز ۱۹بهمن است. در سی هفتمین سالگرد عاشورای مجاهدین، به اشرف شهیدان و سردار شهید خلق موسی خیابانی و دیگر شهیدان این نبرد قهرمانانه درود می‌فرستم. خون و رزم جوشان آن‌هاست که پایداری ملت ایران در برابر خلافت ضد‌ایرانی آخوندها را تضمین کرده است.
با سرنگونی دیکتاتوری فاسد و شکنجه‌گر شاه، وارثان حقیقی او خمینی و خامنه‌ای سربرداشتند و مردم ما در برابر خود گردابی از وحشت و ظلمت دیدند که می‌بایست از آن بگذرند تا به ‌ساحل نجات و آزادی برسند. خوشا ملت ایران که بخش اعظم این راه سخت را با قیام‌ها و نبردهایی هم‌چون سی خرداد، فروغ جاویدان و پایداری اشرف طی کرده است.
امروز کناره‌های آن ساحل امیدبخش نمایان شده است و فانوس‌های آن در قیام‌ها و اعتراضهای یک سال اخیر می‌درخشد.
به‌گواهی عفو بین‌الملل، هفت هزار نفر به‌خاطر اعتراض علیه رژیم در یک سال گذشته، دستگیر شده‌اند. شمار دستگیریها البته بسیار بیشتر است. به‌علاوه آخوندها، عده‌یی از قیام‌کنندگان را تحت عنوان خودکشی به‌قتل رساندند، بسیاری را شکنجه کردند و علیه هموطنان عرب، کرد و بلوچ و علیه کارگران، معلمان و دانشجویان، زنان و جوانان و سایر مردم بپا خاسته به‌ سرکوب و ارعاب دست زدند.
با این همه ملت ایران با فدای ۱۲۰هزار شهید هرگز تسلیم نشد و خیزش‌ها و اعتراضها ادامه یافت و ادامه دارد.
و این قیامی است تا پیروزی.
هم‌چنان‌که مسعود رجوی گفته است: «می‌توان شعله‌های قیام را به یکدیگر گره زد تا آتشفشانی برانداز و بنیان‌کن بپا شود. پاسخ واقعی و ضروری و حقیقی در جنگ صد برابر و شورشگری حداکثر بوده و هست و خواهد بود. آن‌قدر که از طریق کانون‌های شورشی به ارتش آزادیبخش ملی اعتلاء یابد و سپاه دشمن ضدبشر را درهم‌ بکوبد».
دوستان و یاران مقاومت!
ملت ما دوران تازه‌یی را آغاز کرده است. دوران تازه‌یی از نبرد برای به‌زیر کشیدن استبداد مذهبی.
از این رو انتظار دارد که جامعه جهانی این مبارزه را محترم بشمارد و هدف والایش را که رهایی ایران و تمام جهان از شر و شرارت فاشیسم دینی است به‌رسمیت بشناسد.
در این خصوص دولتهای غرب مسئولیت مضاعف برعهده‌ دارند. زیرا به‌ویژه در دو دهه گذشته در حفظ این رژیم نقش داشته‌اند.
سیاست مماشات فرصت‌های بیشماری برای بقای رژیم به‌وجود آورد و به‌خصوص با سرکوب و لیست‌گذاری و محدودسازی مقاومت ایران راه تغییر در ایران را بست.
دقیقا به‌همین دلیل پایان قطعی این بحرانها هم در این است که حق مقاومت مردم ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی و دستیابی به آزادی به‌رسمیت شناخته شود.
این قلب راه‌حل مسأله ایران است.
این راه آزادی ایران و این راه صلح و آرامش در منطقه و جهان است.
بنابراین بر ضرورت قرار گرفتن سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات آخوندها در لیست آمریکا و اتحادیه اروپا تأکید می‌کنم.
از ‌کسانی که هنوز در سیاست فرسوده مماشات با آخوندها درجا می‌زنند می‌پرسیم: چرا می‌خواهید رنج و خون مردم ایران و ملت‌های منطقه ادامه پیدا کند؟ آیا کافی نیست؟ راستی چه اتفاقی باید بیفتد که از تروریسم وحشی آخوندها که در ماه‌های اخیر باز هم در قلب اروپا و آمریکا نمایان شد درس بگیرید؟
در مقابل رژیم آخوندی بایستید و دست آخوندها را از برنامه موشکی و از هر گونه تسلیحات و امکانات قطع کنید.
مردم و مقاومت ایران نمی‌خواهند این رژیم نه یک فشنگ در دست داشته باشد،‌ نه یک بشکه نفت بفرو شد و نه یک دلار از دارایی ملت ایران را برای سرکوب و تروریسم خرج کند.
هدف مردم و مقاومت ایران سرنگونی تمامیت این رژیم است. هدف آزادی، دموکراسی و حاکمیت جمهور مردم است.
حالا نوبت سرنگونی شیخ است. زنان و مردان فداکاری که هرگز به‌ ظلمت رژیم ولایت فقیه تسلیم نشدند، با کانون‌های شورشی دست در دست قیام‌آفرینان هدف پرشکوه آزادی را محقق می‌کنند.
تاریکی استبداد مذهبی ‌به سپیده دم آزادی خواهد رسید.
سلام بر آزادی
سلام بر مردم ایران
درود بر عزم جزم شما یاران خستگی‌ناپذیر

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c8d30e0-3bb6-4f71-8254-b55b352630bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات